Administratiekantoor EasyZZP Rotterdam

Ben je op zoek naar een modern administratiekantoor in de regio Rotterdam? EasyZZP Rotterdam verzorgt vanuit ons kantoor in Rotterdam je volledige administratie en al je aangiften. Met onze moderne online software zoals een webtool en iPhone en Android app van EasyZZP heb je altijd en overal inzicht in je volledige administratie en neem je voortaan al je beslissingen op basis van actuele cijfers.

Daarnaast hechten wij veel waarde aan persoonlijk contact. je betaalt een vast bedrag per maand. Zo voorkom je verrassingen achteraf!

  • Direct naast de A20

  • Gratis parkeren voor de deur

  • Moderne online software maar wel persoonlijk contact

  • Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf

  • Webtool en app voor alle klanten

  • Verkoopfactuurmodule: Verstuur eenvoudig uw facturen

Vraag een offerte aan

Onze locatie

Locatie naast de A20 met gratis parkeermogelijkheden

Hoofdweg 66 A, Unit 7,  3067 GH Rotterdam

010-2680952

info@easyzzp.nl



Onze tarieven

Starter

99p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

139p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. Wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf 120 facturen p/j.

Plus

169p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

199p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.


Vraag een vrijblijvende offerte aan


Onze werkwijze

Jij levert de facturen digitaal bij ons aan. Dit kan door middel van scannen en uploaden, e-mailen of een foto uploaden met de App .  Jouw verkoopfacturen kun je eenvoudig vanuit onze online webtool maken en versturen. We koppelen jouw bankrekening aan de online webtool en halen automatisch alle banktransacties op. Iedere werkdag werken wij jouw administratie bij, zo heb jij altijd inzicht in actuele cijfers.

Mocht je vragen hebben of ergens over willen overleggen kun je ons bellen, watsappen, mailen, langskomen of zelf FaceTimen. Ook verzorgen wij voor jou alle btw aangiftes.

Als het jaar is afgesloten plannen we een persoonlijk gesprek, stellen wij voor jou de jaarrekening op en doen we de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Meer over onze werkwijze kun je hier vinden. Maar je kunt ook een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen.


Wat onze klanten over ons zeggen

EasyZZP Rotterdam
4.3
Gebaseerd op 30 recensies
I currently work for EasyZZP Utrecht. I enjoy the atmosphere with my colleagues and would like to... thank my employer for recognizing my skills and encouraging me to accomplish more by offering courses to enhance my knowledge.lees meer
Daniel G.
Ben via via terecht gekomen bij easy zzp. Ben er zeer tevreden over en mijn boekhouder Elsje is... echt een top mens staat gelijk voor je klaar,reageerd enorm snel op vragen die je stelt en helpt je er wel doorheen.
Voor mij zijn ze (Elsje) goud waard 👍👍👍
lees meer
Daans T.
Ik was op zoek naar een accountantskantoor dat mijn boekhouding volledig online kan ondersteunen en... mij deskundig advies kan geven in mijn "niet standaard" situatie. EasyZZP voldoet aan die eisen. Naast het gemak van bonnetjes scannen in de app, wat veel tijdsbesparing oplevert, is alles nu volledig digitaal en Easy ZZP is goed bereikbaar om met inhoudelijke vragen te ondersteunen. Ik kan EasyZZP van harte aanbevelen aan de moderne ondernemer.lees meer
Angelique S.
Wordt goed meegedacht, oude administratie ook overgezet, snelle response op vragen en goed... overzicht van mijn eigen administratie.lees meer
Dan I.
Tot dusver zeer tevreden over dit administratiekantoor! Ik kwam met een spoedje binnen om de... aangifte IB 2015 compleet te maken en was zodoende op zoek naar een fiscalist voor mijn administratie. Na één telefoontje ging het vervolg (naar mijn tevredenheid) vlot verder via whatsapp en mail en was ik eigenlijk binnen een dag of twee al opgestart. Dit betekende dat mijn Moneybird administratie overgeheveld was naar het pakket Yuki en ik mijn periodieke inkoopfacturen nu automatisch laat ophalen door Storecove. Het contact tussen mijn vorige fiscalist en EasyZZP ging vlekkeloos en als mijn input vereist was kreeg ik snel een appje of mailtje. In de aangifte toch weer wat zaken gezien die ik zelf waarschijnlijk niet had meegenomen, dus nu alweer ruimschoots quite gespeeld;) Zeker een aanrader!lees meer
Peter P.
Ik ben super tevreden over EasyZZP. De mannen zijn jong, gedreven, innovatief en bijzonder... behulpzaam bij vragen. Ik heb als zelfstandige echt wel even getwijfeld of ik een boekhouder in de hand zou nemen gezien de maandelijkse vaste kosten. Maar ze hebben dat in het eerste jaar niet alleen terugverdiend voor me in de vorm van een bak tijd die het me scheelde, maar ook financieel: door me op wat zaken te wijzen heb ik vermoedelijk een paar duizend (!) Euro verschil met als ik het zelf gedaan zou hebben. En ik had me er goed in verdiept en vind mezelf best slim met dit soort zaken 😉 Maar zij hebben gewoon echt meer overzicht, kennis en kunde.

Daarnaast is het ideaal voor mij dat ik met specifieke vragen bij hen terecht kan zoals toen ik een keer training ging geven in Zwitserland en geen idee had wat ik met de BTW daar moest doen. Ze zochten het uit en gaven me de antwoorden die ik nodig had. Tot slot is de digitale omgeving die ze hebben ingericht heel handig. Met mijn telefoon een bonnetje fotograferen en ik heb er daarna geen omkijken meer naar. Geweldig!

Een aantal van bovenstaande voordelen vind je mogelijk bij elk boekhoudkantoor. Ik kan niet alles goed vergelijken maar ik vermoed dat EasyZZP eruit springt met de concurrerende tarieven die ze bieden omdat ze veel zaken slim hebben ingeregeld achter de schermen. Het zijn verder sowieso super aardige gasten die weten wat klantenservice is en altijd oprecht vriendelijk je te woord staan en mega snel reageren. Daarnaast blijven ze innovaties doorvoeren (zoals recentelijk Storecove) waardoor mijn boekhouding in toenemende mate minder tijd kost. Ik raad iedereen EasyZZP van harte aan!
lees meer
Mark Siegenbeek Van H.
Ik ben onwijs tevreden over EasyZZP. Ze hebben mij enorm geholpen met het op orde krijgen van mijn... administratie. Ze werken professioneel, snel en efficiënt. Erg blij mee!lees meer
Murielle Klein I.
js_loader


Ondernemen in Rotterdam; Gewoon doen!

Het aantal ZZP-ers in Rotterdam stijgt de laatste jaren behoorlijk: ruim 35.000 mensen zijn in Rotterdam actief als ondernemer. Dat is niet zo gek, want Rotterdam is voor grote multinationals een ontzettend aantrekkelijke stad om in te investeren én om te ondernemen, blijkt uit de KPMG Competitive Alternatives van 2016. Dit komt omdat de kosten in Rotterdam vergeleken met ander internationale steden vrij laag zijn. Rotterdam staat dan ook op de 7e plek in de ranglijst. Rotterdam is daardoor de op-een-na best scorende Europese stad. Genoeg reden dus om in deze prachtige havenstad een onderneming te beginnen!

In het Noorden van Rotterdam zet Stichting ZZPRO Hillegersberg-Schiebroek zich in voor ruim 2.000 Rotterdamse ZZP-ers. Ze promoten de kwaliteit van de ondernemers, bundelen krachten en organiseren regelmatig bijeenkomsten. Als ondernemende Rotterdammer is deze actieve stichting een handige netwerkmogelijkheid.

EasyZZP Rotterdam verzorgt graag je volledige administratie zodat jij je op je onderneming kunt richten.

Team Administratiekantoor Utrecht

Neem contact op voor een vrijblijvend demo

Klik hier