Fusie EasyZZP
Met veel enthousiasme kunnen we aankondigen dat EasyZZP per 1 januari 2025 de krachten bundelt met Reijtenbagh Administraties & Advies en JSKS Administraties & Fiscaal Advies onder de naam EasyMKB. Door deze fusie ontstaat een toonaangevend kantoor op het gebied van administratie en advies, gespecialiseerd in dienstverlening voor ZZP’ers en het MKB.
De naam EasyMKB gebruiken we al langer voor onze dienstverlening aan ondernemers met BV-structuren en groeiende bedrijven met personeel. Met deze fusie maken we een logische stap door volledig onder deze naam verder te gaan. Dit past perfect bij onze dienstverlening, die zich richt op zowel ZZP’ers als doorgroeiende ondernemingen.
“Door deze fusie kunnen we ondernemers nog beter ondersteunen in elke fase van hun bedrijf”, lichten Dion en Floran Florack toe. “Of het nu gaat om een startende ondernemer of een bedrijf met meerdere werknemers, we hebben de expertise in huis om hen optimaal te begeleiden.”


“Door de krachten te bundelen kunnen we nog meer investeren in verdere innovatie en digitalisering van onze diensten”, aldus Frans-Jan Reijtenbagh. “Dit stelt ons in staat om voorop te blijven lopen in de ontwikkelingen binnen onze branche.”
De drie fusiepartners delen dezelfde visie op moderne dienstverlening. Ze werken al met dezelfde innovatieve systemen en zijn voorlopers in het toepassen van nieuwe technologieën.
Door kennisdeling en expertise-uitwisseling ontstaan mooie synergie-effecten waar klanten direct van profiteren. “Door het samenbrengen van onze netwerken en expertise creëren we een sterke basis voor verdere groei”, vertelt Jelke Jansen. “Dit stelt ons in staat om onze dienstverlening continu te verbeteren en ondernemers optimaal te begeleiden bij het realiseren van hun ambities.”
“We bouwen aan een organisatie waar ondernemers en medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen”, aldus Jeppe Vrakking. “Door onze schaalgrootte kunnen we specialisatie faciliteren en bieden we een breed dienstenpakket. Tegelijkertijd behouden we de persoonlijke aanpak en informele werksfeer die zo kenmerkend is voor onze kantoren.”
Voor bestaande klanten verandert er in de praktijk weinig: zij behouden hun vertrouwde contactpersonen en adviseurs. De organisatie wordt alleen sterker door de uitbreiding van team, expertise en locaties.
