EasyZZP Amsterdam

Ben je op zoek naar een modern en jong administratiekantoor in Amsterdam? Administratiekantoor EasyZZP Amsterdam verzorgt vanuit ons kantoor direct naast de Ring A10 jouw volledige administratie en al je aangiften. Met de moderne webtool, iPhone en Android app van EasyZZP heb je altijd en overal inzicht in je volledige administratie en neem je voortaan al je beslissingen op basis van actuele cijfers. Je betaalt een vast bedrag per maand. Zo voorkom je verrassingen achteraf!

  • Direct naast de Ring A10 en metrohalte

  • Gratis parkeren voor de deur

  • Moderne online software maar wel persoonlijk contact

  • Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf

  • Webtool en app voor alle klanten

  • Verkoopfactuurmodule: Verstuur eenvoudig uw facturen

Vraag een offerte aan

Onze locatie

Locatie naast de ring A10 en metrohalte

Entrada 501, 1096 EH Amsterdam

085-3033468

Easy ZZP weet ondernemers echt te ontzorgen. Super snelle, prettige en hoge kwaliteit service!
maroesjka R.
Tot dusver zeer tevreden over dit administratiekantoor! Ik kwam met een spoedje binnen om de aangifte IB 2015 compleet te maken en was zodoende op zoek naar een fiscalist voor mijn administratie. Na één telefoontje ging het vervolg (naar mijn tevredenheid) vlot verder via whatsapp en mail en was ik eigenlijk binnen een dag of twee al opgestart. Dit betekende dat mijn Moneybird administratie overgeheveld was naar het pakket Yuki en ik mijn periodieke inkoopfacturen nu automatisch laat ophalen door Storecove. Het contact tussen mijn vorige fiscalist en EasyZZP ging vlekkeloos en als mijn input vereist was kreeg ik snel een appje of mailtje. In de aangifte toch weer wat zaken gezien die ik zelf waarschijnlijk niet had meegenomen, dus nu alweer ruimschoots quite gespeeld;) Zeker een aanrader!(Translated by Google)So far very satisfied with this administration! I came up with a spoedje inside to complete the declaration IB 2015 and was thus looking for a tax lawyer for my administration. After one phone call was the raft continued further (to my satisfaction) through whatsapp and email and I was actually already started within a day or two. This meant that my Money Bird administration was transferred to the package Yuki and my periodic retrieve purchase invoices automatically let through Storecove. The contact between my previous tax and EasyZZP went smoothly and as my input was required, I quickly got a appje or email. The return yet again what matters given that I myself had probably not captured, so now again played quite well;) Definitely recommended!Lees meer
Peter P.
Snelle, betrouwbare en vriendelijke service. Bovendien in staat om pro-actief mee te denken.
Iwan B.
Ik ben Illustrator -ZZP-er zocht een effectief administratiekantoor in Amsterdam met de mogelijkheid online te werken.Ze hebben me geholpen met de administratie en het invullen van de aangifte inkomstenbelasting.De persoonlijke en snelle professionele hulp van EasyZZP was buitengewoon goed en effectief.Daarnaast kreeg ik een uitnodiging voor een borrel om de opening van hun nieuwe administratiekantoorin Amsterdam te vieren.Kortom, uitstekende service en zeer aan te bevelen voor alle ZZP-ers!-Henri goldsmannLees meer
Henri Goldsmann - T.
Een tijdje geleden zocht ik een boekhouder in Amsterdam en ben ik in contact gekomen met EasyZZP, een zeer leuk bedrijf waar ik direct een goed en vertrouwd gevoel bij had. Ze nemen me een hoop werk uit handen wat mij als ZZP'er veel tijd en stress scheelt. Ik kijk uit naar een langdurige samenwerking! Lees meer
Tom R.
Easy ZZP verzorgt mijn administratie nu sinds 1,5 jaar en ik ben erg blij met deze wijze waarop zij dit doen. Ook de Yuki app is super handig geen bonnetjes meer bewaren die dan anders in de wasmachine belanden of kwijtraken.Lees meer
Gowan G.
Fijne kennismaking en flexible aanpak Easy ZZP Amsterdam en meedenken voor mij als kleine zzp'er kunstenaar een uitkomst! Ook prijstechnisch zeer vriendelijk !! Wens ze veel succes met dit nieuwe bedrijf !!Lees meer
Jeroen M.
Easy ZZP doet nu bijna een jaar mijn administratie. Als zelfstandige wilde ik me kunnen focussen op de leuke aspecten van zzp-er zijn en daar hoort administratie voor mij niet bij. Easy ZZP heeft mijn administratie meteen omgezet naar de online omgeving waar je altijd realtime bij kunt ook met je smart phone. Ik vind het fijn dat ik mijn bonnetjes dmv een foto in kan sturen en ze snel in de admin verschijnen. Ze werken en reageren snel. Ze zijn goed bereikbaar en fysiek of telefonisch lopen we altijd de aangifte door, dit werkt voor mij erg prettig. Lees meer
Annemiek S.
EasyZZP is een hele fijne club om mee te werken. Formeel waar nodig, informeel waar het kan. Sympathieke jongens die weten waar ze het over hebben, al je vragen beantwoorden, snel werken en ook tussendoor bereikbaar zijn voor advies. Hun diensten zijn betaalbaar en je kunt desgewenst uitbreiden zodra je meer omzet maakt. Alles soepel en in overleg. Als ZZP'er is dat alles precies wat ik zocht -en meer- toen ik op zoek ging naar een administratiekantoor of boekhouder in Amsterdam. Ik kan me voorstellen dat mijn review je misschien weinig zegt, omdat we elkaar -waarschijnlijk- niet kennen, maar bel of mail EasyZZP dan om eens kennis te maken, ze zijn heel toegankelijk. Veel succes met kiezen!Lees meer
Ilona K.
Wij zijn al ruim 1,5 jaar een zeer tevreden klant bij EasyZZP. Ze denken met ons mee en komen pro-actief met oplossingen. Wij raden EaszyZZP aan bij al onze vrienden en collega's. Lees meer
Brandfirm N.

Starter

97p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Nu de eerste 6 maanden €89/p.m. Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

127p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.

Plus

157p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

187p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
Gratis demo

“Ondernemen zonder de zorgen van een administratie”

Ben je op zoek naar een administratiekantoor in de regio Amsterdam? Dan ben je bij EasyZZP aan het juiste adres! Onze locatie in Amsterdam is gevestigd in Amsterdam op de Entrada 501, vlak naast de metrohalte Van der Madeweg. Tevens is onze locatie in Amsterdam voorzien van parkeerplaatsen en vlak naast de ring gevestigd. Zowel met de auto als het openbaar vervoer zijn wij goed te bereiken.
Voor een vast maandbedrag doen wij je volledige administratie. Wij verwerken je in- en verkoopfacturen, salaris en stellen je aangiften op (omzetbelasting en inkomstenbelasting, en bij een B.V. de vennootschapsbelasting). Dit alles doen wij in een online applicatie waar je zelf ook toegang tot hebt. Zo heb je altijd een actueel inzicht in je administratie! De boekhouders van EasyZZP administratiekantoor Amsterdam helpen je daarnaast met al je administratieve en fiscale vragen.

Met onze app maak je direct een foto van een bonnetje en staat deze direct klaar in je administratie. Verkoopfacturen kun je zelf snel en eenvoudig uit je eigen portaal digitaal versturen naar je klanten. Ook hebben wij een koppeling met de ABN AMRO, Rabobank, ING en KNAB bank waarbij automatisch je afschriften worden gedownload en in je administratie worden verwerkt.

Onze werkwijze

“Wij besteden onze tijd liever aan ondernemen, voor de administratie hebben we EasyZZP. Goede software, altijd inzicht door de webtool en een vast tarief per maand! Wij besteden nu minder tijd en geld aan onze administratie en hebben meer inzicht in de cijfers”

Daan, Brandfirm

Neem contact op voor een vrijblijvend demo

Klik hier