EasyZZP Amsterdam
Ben je op zoek naar een modern en jong administratiekantoor in Amsterdam? Administratiekantoor EasyZZP Amsterdam verzorgt vanuit ons kantoor direct naast de Ring A10 jouw volledige administratie en al je aangiften. Met de moderne webtool, iPhone en Android app van EasyZZP heb je altijd en overal inzicht in je volledige administratie en neem je voortaan al je beslissingen op basis van actuele cijfers. Je betaalt een vast bedrag per maand. Zo voorkom je verrassingen achteraf!
Direct naast de Ring A10 en metrohalte
Gratis parkeren voor de deur
Moderne online software maar wel persoonlijk contact
Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf
Webtool en app voor alle klanten
Verkoopfactuurmodule: Verstuur eenvoudig uw facturen
Onze locatie
Locatie naast de ring A10 en metrohalte
Kabelweg 57, 1014 BA Amsterdam
020-8912989
Starter
- Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Tot ongeveer 120 facturen p/j
Basis
- Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.
Plus
- Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.
DGA
- Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
“Ondernemen zonder de zorgen van een administratie”
Ben je op zoek naar een administratiekantoor in de regio Amsterdam? Dan ben je bij EasyZZP aan het juiste adres! Onze locatie in Amsterdam is gevestigd in Amsterdam op de Kabelweg 57. Tevens is onze locatie in Amsterdam voorzien van parkeerplaatsen en vlak naast de ring gevestigd. Zowel met de auto als het openbaar vervoer zijn wij goed te bereiken.
Voor een vast maandbedrag doen wij je volledige administratie. Wij verwerken je in- en verkoopfacturen, salaris en stellen je aangiften op (omzetbelasting en inkomstenbelasting, en bij een B.V. de vennootschapsbelasting). Dit alles doen wij in een online applicatie waar je zelf ook toegang tot hebt. Zo heb je altijd een actueel inzicht in je administratie! De boekhouders van EasyZZP administratiekantoor Amsterdam helpen je daarnaast met al je administratieve en fiscale vragen.
Met onze app maak je direct een foto van een bonnetje en staat deze direct klaar in je administratie. Verkoopfacturen kun je zelf snel en eenvoudig uit je eigen portaal digitaal versturen naar je klanten. Ook hebben wij een koppeling met de ABN AMRO, Rabobank, ING en KNAB bank waarbij automatisch je afschriften worden gedownload en in je administratie worden verwerkt.