Bel ons op 085-3033468

Administratiekantoor Amsterdam

/Administratiekantoor Amsterdam
Administratiekantoor Amsterdam2018-09-16T08:00:04+00:00

EasyZZP Amsterdam

Ben je op zoek naar een modern en jong administratiekantoor in Amsterdam? Administratiekantoor EasyZZP Amsterdam verzorgt vanuit ons kantoor direct naast de Ring A10 jouw volledige administratie en al je aangiften. Met de moderne webtool, iPhone en Android app van EasyZZP heb je altijd en overal inzicht in je volledige administratie en neem je voortaan al je beslissingen op basis van actuele cijfers. Je betaalt een vast bedrag per maand. Zo voorkom je verrassingen achteraf!

  • Direct naast de Ring A10 en metrohalte

  • Gratis parkeren voor de deur

  • Moderne online software maar wel persoonlijk contact

  • Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf

  • Webtool en app voor alle klanten

  • Verkoopfactuurmodule: Verstuur eenvoudig uw facturen

Vraag een offerte aan

Onze locatie

Locatie naast de ring A10 en metrohalte

Entrada 501, 1096 EH Amsterdam

085-3033468

Starter

94p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Nu de eerste 6 maanden €89/p.m. Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

124p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.

Plus

154p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

184p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
Gratis demo

“Ondernemen zonder de zorgen van een administratie”

Ben je op zoek naar een administratiekantoor in de regio Amsterdam? Dan ben je bij EasyZZP aan het juiste adres! Onze locatie in Amsterdam is gevestigd in Amsterdam op de Entrada 501, vlak naast de metrohalte Van der Madeweg. Tevens is onze locatie in Amsterdam voorzien van parkeerplaatsen en vlak naast de ring gevestigd. Zowel met de auto als het openbaar vervoer zijn wij goed te bereiken. Naast Amsterdam hebben wij ook locaties in Utrecht, Zwolle en Rotterdam.
Voor een vast maandbedrag doen wij je volledige administratie. Wij verwerken je in- en verkoopfacturen, salaris en stellen je aangiften op (omzetbelasting en inkomstenbelasting, en bij een B.V. de vennootschapsbelasting). Dit alles doen wij in een online applicatie waar je zelf ook toegang tot hebt. Zo heb je altijd een actueel inzicht in je administratie! De boekhouders van EasyZZP administratiekantoor Amsterdam helpen je daarnaast met al je administratieve en fiscale vragen.

Met onze app maak je direct een foto van een bonnetje en staat deze direct klaar in je administratie. Verkoopfacturen kun je zelf snel en eenvoudig uit je eigen portaal digitaal versturen naar je klanten. Ook hebben wij een koppeling met de ABN AMRO, Rabobank, ING en KNAB bank waarbij automatisch je afschriften worden gedownload en in je administratie worden verwerkt.

Onze werkwijze

“Wij besteden onze tijd liever aan ondernemen, voor de administratie hebben we EasyZZP. Goede software, altijd inzicht door de webtool en een vast tarief per maand! Wij besteden nu minder tijd en geld aan onze administratie en hebben meer inzicht in de cijfers”

Daan, Brandfirm

Neem contact op voor een vrijblijvend demo

Klik hier
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer info Oke, ik begrijp het en ga akkoord