Bel ons op 085-3033468
Franchise Administratiekantoor | EasyZZP2018-11-30T17:28:38+00:00


Franchise Administratiekantoor EasyZZP

Onze ambitie is om te groeien en groeien doe je in onze ogen samen!

Tarieven-administratiekantoor

Het Franchise concept van EasyZZP

Als ambiteuze jonge ondernemers zijn wij enorm gemotiveerd om te groeien en hebben wij gemerkt dat dit samen beter gaat dan alleen. De aanstekelijke energie die wij ervaren om samen met collega’s, partners en nu dus ook franchisenemers te werken aan groei willen wij graag laten groeien. De term groei staat voor ons voor meer dan alleen groei in omzet of winst maar vooral ook in persoonlijke groei, kennisontwikkeling en uiteraard een mooi en stabiel merk!

Binnen het Franchiseconcept van EasyZZP kunnen ambitieuze financials starten met een eigen administratiekantoor of de groei versnellen van hun huidige onderneming. Binnen het franchise concept zijn alle basisbenodigdheden aanwezig voor het runnen van een administratiekantoor. Denk hierbij aan online boekhoudsoftware, fiscale software, intranetsite, marketing en leadgenerations, CRM offerte systeem en personeelssysteem.

  • Software om volledig online samen te werken met de klant

  • Gebruik van de naam EasyZZP en EasyMKB

  • Nieuwe klanten via de EasyZZP marketingkanalen

  • Automatiseringsniveau van 60% volledig automatische verwerking

  • 100% exclusiviteit voor jouw regio

  • Kennis en capaciteit uitwisselen binnen de EasyZZP groep

  • Trainingen en opleidingen

  • Uitgebreide begeleiding bij de start van jouw onderneming

Start fee

8750,-Eenmalig
  • 50 uur start begeleiding en training
  • Opstart van locatie en marketing
  • Inrichting en training van systemen
  • Diverse marketing materialen t.w.v. € 500,-
  • Enkele klanten om direct mee te starten

Franchisefee tot 100k

%10Van de omzet
  • Marketing en aanleveren leads
  • Exclusiviteit in jouw regio
  • Kennis en capaciteit uitwisselen binnen de EasyZZP groep
  • De franchisefee is vanaf 100k 6% en vanaf 200k 4%
  • Gebruik van naam EasyZZP en EasyMKB
Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan



Prognose franchise administratiekantoor

Op dit moment zijn er naast de eigen vestigingen in Utrecht en Amsterdam drie franchise vestigingen binnen EasyZZP. De locaties van de franchise vestigingen zijn Rotterdam, Zwolle en Apeldoorn. De huidige franchise en eigen vestigingen geven een goed beeld van de te verwachten groei. Alle vestigingen variëren in oprichtingsdatum en in omvang. De gemiddelde omzet na 2 jaar is € 104.000,- op basis van gemiddeld 65 klanten. De gemiddelde groei van alle vestigingen is 4 nieuwe klanten per maand. De leads welke een franchisenemer van EasyZZP ontvang zijn warme leads, deze leads hebben bewust gekozen voor het merk EasyZZP.

0
Nieuwe klanten per maand
0
Gemiddelde jaaromzet 2 jaar na de start
0
Gemiddeld aantal klanten na 2 jaar



EasyZZP Winnaar van de Accountancy award

Lange termijn samenwerking

Naast onze intensieve samenwerking tijdens de opstart fase is het EasyZZP franchise concept ook bedoelt om op lange termijn van grote waarde te zijn. Ons belangrijkste thema is gezamenlijk groeien. Wij zien de franchise samenwerking niet als een eenzijdige samenwerking maar willen intensief blijven samenwerken aan groei. Groei kan op alle vlakken zijn zo willen wij intern kennisdelen en ontwikkelen door middel van bijvoorbeeld trainingen. Ook het laten groeien van bestaande franchisenemers door nieuwe locaties te openen is een mogelijkheid. Als Franchisenemer heb jij een exclusieve recht op een regio welke vooraf in de franchiseovereenkomst is vastgelegd.

Ook op het gebied van software en automatisering zien wij door de samenwerking een grote waarde voor de lange termijn. Door de gezamenlijke omvang kunnen we steeds scherpere inkoopvoordelen behalen en hebben we meer inspraak op de ontwikkelingen van de softwareleveranciers. De positieve effecten op de naamsbekendheid is ook iets waar iedereen van profiteert, zo zullen de kosten per acquisitie verlagen en weten we met hetzelfde marketingbudget meer klanten aan te sluiten.

Waar zijn wij naar op zoek in een Franchisenemer

Als franchisenemer bij EasyZZP sta je er niet alleen voor maar je moet wel flink aan de slag. Om binnen een korte termijn een mooie omzet en winst te behalen moet je in ieder geval over een grote drive en ambitie beschikken. Omdat wij geloven in Leading by Example moet je daarnaast ook beschikken over ruime fiscale en boekhoudkundige kennis. Afhankelijk van de snelheid van jouw groei ben je het eerste of de eerste twee jaar zelfstandig aan het bouwen maar daarna zul je toch echt medewerkers moeten gaan aannemen om de verdere groei te realiseren. Je moet dus ook de ambitie hebben om leiding te gaan geven aan jouw eigen team. Als EasyZZP franchisenemer heb je het streven om in jouw regio marktleider te worden op het gebied van administratieve en boekhoudkundige ondersteuning voor de ZZP’er en kleine MKB ondernemer.

Ook voor ondernemers die al een administratiekantoor zijn gestart maar liever samenwerken om de groei te versnellen is het EasyZZP franchise concept zeer geschikt. Afhankelijk van de omvang van jouw onderneming zijn er uitzonderlijke voorwaarde te bespreken.

  • Startende of reeds bestaande ondernemers

  • Ambitie, ambitie en ambitie

  • Theoretische fiscale en boekhoudkundige kennis

  • Adviesvaardig en communicatief sterk

  • Jong van geest

  • Digitaal handig

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan



Contact over het EasyZZP Franchise administratiekantoor

Wil je in contact komen over het EasyZZP franchise concept dan kun je contact opnemen met Rodney Pikaar. Dit kan telefonisch op 06 – 22 955 808 of per mail op rodney@easyzzp.nl.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer info Oke, ik begrijp het en ga akkoord