Welkom bij administratiekantoor EasyZZP Apeldoorn

Administratiekantoor EasyZZP Apeldoorn is er speciaal voor ondernemers zoals jij! Wij verzorgen jouw administratie en alle belastingaangiftes zodat jij je kan focussen op jouw onderneming. Wij maken gebruik van moderne software en een app, zo heb jij altijd en overal inzicht in jouw cijfers. Alles is online inzichtelijk maar je hebt wel een persoonlijke boekhouder en jij bent altijd welkom voor een kop koffie op ons kantoor in Apeldoorn.


  • Wij zorgen voor jouw administratie zodat jij kan ondernemen!

  • Vast bedrag per maand, geen verrassingen achteraf

  • Inclusief online webtool en App

  • Direct contact met jouw persoonlijke boekhouder



Vraag een vrijblijvend gesprek aan

“Is het voor jou tijd om de ouderwetse manier van boekhouden achter je te laten?”

Boekhouder administratiekantoor Apeldoorn

Lisanne is onze boekhouder in Apeldoorn



Onze tarieven

Starter

97p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Nu de eerste 6 maanden €89/p.m. Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

127p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. Wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf 120 facturen p/j.

Plus

157p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

187p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.


Vraag een vrijblijvende offerte aan


Wat onze klanten over ons zeggen

EasyZZP Apeldoorn
4.9
Gebaseerd op 34 beoordelingen
Ik ben onwijs tevreden over EasyZZP. Ze hebben mij enorm geholpen met het op orde krijgen van mijn administratie. Ze werken professioneel, snel en efficiënt. Erg blij mee!Lees meer
Murielle Klein I.
Zeer tevreden, binnen no-time geholpen en al mijn administratieve vragen zijn duidelijk beantwoord. Vooral een fijne sfeer!Lees meer
Mikail P.
Uitstekende service, bereikbaar en ze komen afspraken na. Wat willen we nog meer? Super!
Jasper W.
Tot dusver zeer tevreden over dit administratiekantoor! Ik kwam met een spoedje binnen om de aangifte IB 2015 compleet te maken en was zodoende op zoek naar een fiscalist voor mijn administratie. Na één telefoontje ging het vervolg (naar mijn tevredenheid) vlot verder via whatsapp en mail en was ik eigenlijk binnen een dag of twee al opgestart. Dit betekende dat mijn Moneybird administratie overgeheveld was naar het pakket Yuki en ik mijn periodieke inkoopfacturen nu automatisch laat ophalen door Storecove. Het contact tussen mijn vorige fiscalist en EasyZZP ging vlekkeloos en als mijn input vereist was kreeg ik snel een appje of mailtje. In de aangifte toch weer wat zaken gezien die ik zelf waarschijnlijk niet had meegenomen, dus nu alweer ruimschoots quite gespeeld;) Zeker een aanrader!Lees meer
Peter P.
Heerlijk dat ik mijn administratie van SOMZ Communicatie bij EasyZZP neer kan leggen. Zij regelen alles, dat scheelt mij een hoop werk!(Translated by Google)It's great that I can put my administration of SOMZ Communicatie at EasyZZP. They arrange everything, which saves me a lot of work!Lees meer
Maaike M.
Ben over gestapt naar easy zzp en dat had ik veel eerder moeten doen alles overzichtelijk en altijd bij de hand een kind kan de was doen ben super tevreden en raad jullie dan ook bij iedereen aanLees meer
Fotty L.
Ik ben super tevreden over EasyZZP. De mannen zijn jong, gedreven, innovatief en bijzonder behulpzaam bij vragen. Ik heb als zelfstandige echt wel even getwijfeld of ik een boekhouder in de hand zou nemen gezien de maandelijkse vaste kosten. Maar ze hebben dat in het eerste jaar niet alleen terugverdiend voor me in de vorm van een bak tijd die het me scheelde, maar ook financieel: door me op wat zaken te wijzen heb ik vermoedelijk een paar duizend (!) Euro verschil met als ik het zelf gedaan zou hebben. En ik had me er goed in verdiept en vind mezelf best slim met dit soort zaken 😉 Maar zij hebben gewoon echt meer overzicht, kennis en kunde.Daarnaast is het ideaal voor mij dat ik met specifieke vragen bij hen terecht kan zoals toen ik een keer training ging geven in Zwitserland en geen idee had wat ik met de BTW daar moest doen. Ze zochten het uit en gaven me de antwoorden die ik nodig had. Tot slot is de digitale omgeving die ze hebben ingericht heel handig. Met mijn telefoon een bonnetje fotograferen en ik heb er daarna geen omkijken meer naar. Geweldig!Een aantal van bovenstaande voordelen vind je mogelijk bij elk boekhoudkantoor. Ik kan niet alles goed vergelijken maar ik vermoed dat EasyZZP eruit springt met de concurrerende tarieven die ze bieden omdat ze veel zaken slim hebben ingeregeld achter de schermen. Het zijn verder sowieso super aardige gasten die weten wat klantenservice is en altijd oprecht vriendelijk je te woord staan en mega snel reageren. Daarnaast blijven ze innovaties doorvoeren (zoals recentelijk Storecove) waardoor mijn boekhouding in toenemende mate minder tijd kost. Ik raad iedereen EasyZZP van harte aan!Lees meer
Mark Siegenbeek Van H.
Wordt goed meegedacht, oude administratie ook overgezet, snelle response op vragen en goed overzicht van mijn eigen administratie.Lees meer
Dan I.
Professioneel advies, gemak en korte lijnen waren voor mij minimum eisen bij het vinden van een goede boekhouder. Daarin heeft EasyZZP zijn meerwaarde tot nu toe ruimschoots bewezen. Een aanrader!Lees meer
Talita K.
Mijn onderneming (koeriersdienst) bestaat nog niet zo heel lang, maar ik ben al vanaf de start klant bij EasyZZP (vestiging Apeldoorn). Na het vergelijken van een aantal offertes koos ik voor EasyZZP Apeldoorn, omdat er rekening mee werd gehouden in het tarief dat ik een startende onderneming ben. Bovendien vind ik het gewoon prettig om per maand een vast bedrag te betalen. Lisanne is een erg betrokken persoon en geeft altijd zeer snel antwoord op mijn vragen. Ook de Yuki app is erg handig. Ik ben vaak onderweg en maak dan even snel een foto van mijn bonnetjes.Lees meer
Hakan B.
Via mond-tot-mond reclame ben ik terecht gekomen bij EasyZZP en heb hier geen moment spijt van. De goede tool, de persoonlijke benadering en de extra aandacht voor de niet- standaard dingetjes die zo kunnen spelen, zijn zeer prettig. Ik voel me ontzorgd. Een fijn team en merk ook dat zowel Dion als Elsje elkaar geruisloos en naadloos aanvullen. Ook hebben ze de contacten met notarissen en belastingadviseurs als dit nodig is. Hartstikke fijn om mee samen te werken.Lees meer
Ellen W.
Ik was op zoek naar een accountantskantoor dat mijn boekhouding volledig online kan ondersteunen en mij deskundig advies kan geven in mijn "niet standaard" situatie. EasyZZP voldoet aan die eisen. Naast het gemak van bonnetjes scannen in de app, wat veel tijdsbesparing oplevert, is alles nu volledig digitaal en Easy ZZP is goed bereikbaar om met inhoudelijke vragen te ondersteunen. Ik kan EasyZZP van harte aanbevelen aan de moderne ondernemer.Lees meer
Angelique S.
Zoals veel ZZP-ers zag ik altijd enorm op tegen het doen van de administratie. Daarom ben ik heel blij dat ik met EazyZZP in zee ben gegaan: korte lijnen, heldere uitleg, meedenken en goed bereikbaar. Factureren was nog nooit zo simpel!Lees meer
Alexandra S.
Verfrissend om Easy ZZP als partner te ervaren die met je meedenken en inderdaad de vervelende taakjes binnen het ondernemen weer een heel stuk aangenamer te maken. Het online systeem is helder en inzichtelijk, waardoor communicatie makkelijker verloopt en sneller knelpunten in beeld komen en opgelost kunnen worden. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.Lees meer
Tanja De Bie-van L.


Onze locatie in Apeldoorn 

Ben je op zoek naar een boekhouder of administratiekantoor in de regio Apeldoorn? Dan ben je bij EasyZZP aan het juiste adres! Onze locatie is gevestigd in Apeldoorn op de Tweelingenlaan 123, op het bedrijvenpark Apeldoorn Noord. Tevens is onze locatie in Apeldoorn voorzien van parkeerplaatsen. Zowel met de auto als het openbaar vervoer zijn wij goed te bereiken.

Bedrijvenpark Apeldoorn-Noord

Tweelingenlaan 123, 7324 AR Apeldoorn

055-2048756

info@easyzzp.nl





Onze werkwijze

Jij levert de facturen digitaal bij ons aan. Dit kan door middel van scannen en uploaden, e-mailen of een foto uploaden met de App .  Jouw verkoopfacturen kun je eenvoudig vanuit onze online webtool maken en versturen. We koppelen jouw bankrekening aan de online webtool en halen automatisch alle banktransacties op. Iedere werkdag werken wij jouw administratie bij, zo heb jij altijd inzicht in actuele cijfers.

Mocht je vragen hebben of ergens over willen overleggen kun je ons bellen, watsappen, mailen, langskomen of zelf FaceTimen. Ook verzorgen wij voor jou alle btw aangiftes.

Als het jaar is afgesloten plannen we een persoonlijk gesprek, stellen wij voor jou de jaarrekening op en doen we de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Meer over onze werkwijze kun je hier vinden. Maar je kunt ook een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen.

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan

Klik hier


Apeldoorn is een echte ondernemersregio

In Apeldoorn zijn momenteel circa 7500 ZZP-ers actief en dit aantal groeit de laatste jaren behoorlijk. De grootste branches in de gemeente Apeldoorn zijn de Handel en Horeca en de Zakelijke Dienstverlening. Door de centrale ligging is Apeldoorn een ideale plek om je onderneming te vestigen. De nabije aanwezigheid van de A1 zorgt voor internationale ontsluiting en bereikbaarheid van het gebied ten opzichte van zowel de Randstad als van Oost-Europa.

Naast “even Apeldoorn bellen” Centraal Beheer Achmea zijn er meerdere regionale en landelijke hoofdkantoren in Apeldoorn gevestigd, zoals de Belastingdienst en het Kadaster. Voor de startende ondernemer zijn er diverse netwerkclubs binnen Apeldoorn om je bij aan te sluiten, zoals Ondernemershuis Apeldoorn, Apeldoorn in Bedrijf en Netwerken055.

Apeldoorn Aantallen
Inwoners aantal 160.000
Huishoudens 71.000
Werkzame beroepsbevolking 77.000
Aantal ZZP’ers 7.500
Aantal ingeschreven bedrijven 12.500