EasyZZP Apeldoorn

Ben je op zoek naar een modern administratiekantoor in de regio Apeldoorn? Dan is EasyZZP Apeldoorn de juiste keuze voor jou!
EasyZZP Apeldoorn verzorgt vanuit ons kantoor gelegen in Apeldoorn West jouw volledige administratie en alle belastingaangiften voor een vast bedrag per maand.
Bespaar tijd met onze gebruiksvriendelijke software en moderne App. Wij bieden meer online inzicht in je administratie en tegelijkertijd persoonlijk contact.
Met kleinschalige kantoren in Apeldoorn, Zwolle, Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Almelo staan wij klaar voor zowel ZZP’ers als MKB ondernemers.

  • Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf

  • Webtool en app voor alle klanten

  • Verkoopfactuur module: Verstuur eenvoudig jouw facturen

  • Moderne online software maar wel persoonlijk contact

  • Gratis parkeren voor de deur

  • Nabij uitvalswegen A1

Vraag een offerte aan

Onze locatie

Nabij uitvalswegen A1 met gratis parkeergelegenheid

Veenweg 45, 7336 AE Apeldoorn

055-2048756

Starter

99p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

139p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.

Plus

169p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

199p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
Gratis demo


Onze werkwijze

Jij levert de facturen digitaal bij ons aan. Dit kan door middel van scannen en uploaden, e-mailen of een foto uploaden met de App .  Jouw verkoopfacturen kun je eenvoudig vanuit onze online webtool maken en versturen. We koppelen jouw bankrekening aan de online webtool en halen automatisch alle banktransacties op. Iedere werkdag werken wij jouw administratie bij, zo heb jij altijd inzicht in actuele cijfers.

Mocht je vragen hebben of ergens over willen overleggen kun je ons bellen, watsappen, mailen, langskomen of zelf FaceTimen. Ook verzorgen wij voor jou alle btw aangiftes.

Als het jaar is afgesloten plannen we een persoonlijk gesprek, stellen wij voor jou de jaarrekening op en doen we de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Meer over onze werkwijze kun je hier vinden. Maar je kunt ook een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen.



Wat onze klanten over ons zeggen

EasyZZP Apeldoorn
4.7
Gebaseerd op 36 recensies
Wordt goed meegedacht, oude administratie ook overgezet, snelle response op vragen en goed... overzicht van mijn eigen administratie.lees meer
Dan I.
I currently work for EasyZZP Utrecht. I enjoy the atmosphere with my colleagues and would like to... thank my employer for recognizing my skills and encouraging me to accomplish more by offering courses to enhance my knowledge.lees meer
Daniel G.
Zit nu zo'n 3 jaar bij Lisanne. De eerste keer dat zij mijn inkomstenbelasting deed (ipv ikzelf)... kwam ik er pas achter hoeveel ik zelf over het hoofd zag. Sindsdien doet ze mijn gehele boekhouding. Een goede boekhouder verdient zichzelf terug en dat is hier het geval.lees meer
Luc Jansen M.
Ik was op zoek naar een accountantskantoor dat mijn boekhouding volledig online kan ondersteunen en... mij deskundig advies kan geven in mijn "niet standaard" situatie. EasyZZP voldoet aan die eisen. Naast het gemak van bonnetjes scannen in de app, wat veel tijdsbesparing oplevert, is alles nu volledig digitaal en Easy ZZP is goed bereikbaar om met inhoudelijke vragen te ondersteunen. Ik kan EasyZZP van harte aanbevelen aan de moderne ondernemer.lees meer
Angelique S.
Ik ben inmiddels een jaar klant bij EasyZZP Apeldoorn, en het woord 'ontzorgen' past echt bij de... dienstverlening die ik ervaar. Geen vraag is te gek, ik krijg altijd snel een correct en praktisch antwoord op mijn vragen. En de proactieve houding van Lisanne ("Bert, denk je nog even aan ...") waardeer ik buitengewoon. Zeer aan te bevelen!lees meer
Bert en Ellen U.
Ik ben super tevreden over EasyZZP. De mannen zijn jong, gedreven, innovatief en bijzonder... behulpzaam bij vragen. Ik heb als zelfstandige echt wel even getwijfeld of ik een boekhouder in de hand zou nemen gezien de maandelijkse vaste kosten. Maar ze hebben dat in het eerste jaar niet alleen terugverdiend voor me in de vorm van een bak tijd die het me scheelde, maar ook financieel: door me op wat zaken te wijzen heb ik vermoedelijk een paar duizend (!) Euro verschil met als ik het zelf gedaan zou hebben. En ik had me er goed in verdiept en vind mezelf best slim met dit soort zaken 😉 Maar zij hebben gewoon echt meer overzicht, kennis en kunde.

Daarnaast is het ideaal voor mij dat ik met specifieke vragen bij hen terecht kan zoals toen ik een keer training ging geven in Zwitserland en geen idee had wat ik met de BTW daar moest doen. Ze zochten het uit en gaven me de antwoorden die ik nodig had. Tot slot is de digitale omgeving die ze hebben ingericht heel handig. Met mijn telefoon een bonnetje fotograferen en ik heb er daarna geen omkijken meer naar. Geweldig!

Een aantal van bovenstaande voordelen vind je mogelijk bij elk boekhoudkantoor. Ik kan niet alles goed vergelijken maar ik vermoed dat EasyZZP eruit springt met de concurrerende tarieven die ze bieden omdat ze veel zaken slim hebben ingeregeld achter de schermen. Het zijn verder sowieso super aardige gasten die weten wat klantenservice is en altijd oprecht vriendelijk je te woord staan en mega snel reageren. Daarnaast blijven ze innovaties doorvoeren (zoals recentelijk Storecove) waardoor mijn boekhouding in toenemende mate minder tijd kost. Ik raad iedereen EasyZZP van harte aan!
lees meer
Mark Siegenbeek Van H.
Tot dusver zeer tevreden over dit administratiekantoor! Ik kwam met een spoedje binnen om de... aangifte IB 2015 compleet te maken en was zodoende op zoek naar een fiscalist voor mijn administratie. Na één telefoontje ging het vervolg (naar mijn tevredenheid) vlot verder via whatsapp en mail en was ik eigenlijk binnen een dag of twee al opgestart. Dit betekende dat mijn Moneybird administratie overgeheveld was naar het pakket Yuki en ik mijn periodieke inkoopfacturen nu automatisch laat ophalen door Storecove. Het contact tussen mijn vorige fiscalist en EasyZZP ging vlekkeloos en als mijn input vereist was kreeg ik snel een appje of mailtje. In de aangifte toch weer wat zaken gezien die ik zelf waarschijnlijk niet had meegenomen, dus nu alweer ruimschoots quite gespeeld;) Zeker een aanrader!lees meer
Peter P.
Heerlijk dat ik mijn administratie van SOMZ Communicatie bij EasyZZP neer kan leggen. Zij regelen... alles, dat scheelt mij een hoop werk!lees meer
Maaike Z.
Ben via via terecht gekomen bij easy zzp. Ben er zeer tevreden over en mijn boekhouder Elsje is... echt een top mens staat gelijk voor je klaar,reageerd enorm snel op vragen die je stelt en helpt je er wel doorheen.
Voor mij zijn ze (Elsje) goud waard 👍👍👍
lees meer
Daans T.
Ik ben onwijs tevreden over EasyZZP. Ze hebben mij enorm geholpen met het op orde krijgen van mijn... administratie. Ze werken professioneel, snel en efficiënt. Erg blij mee!lees meer
Murielle Klein I.
Superblij met Lisanne van Easy ZZP.Binnen een paar maanden tijd is er veel veranderd binnen mijn... bedrijf, en binnen no-time wordt alles professioneel opgepakt!lees meer
Eliene S.
ZO fijn dat je als ondernemen bijna helemaal geen omkijken meer hebt naar je administratie.... Bovendien is het erg prettig dat je per maand kunt betalen.lees meer
Leon D.
js_loader

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan

Klik hier


Apeldoorn is een echte ondernemersregio

In Apeldoorn zijn momenteel circa 7500 ZZP-ers actief en dit aantal groeit de laatste jaren behoorlijk. De grootste branches in de gemeente Apeldoorn zijn de Handel en Horeca en de Zakelijke Dienstverlening. Door de centrale ligging is Apeldoorn een ideale plek om je onderneming te vestigen. De nabije aanwezigheid van de A1 zorgt voor internationale ontsluiting en bereikbaarheid van het gebied ten opzichte van zowel de Randstad als van Oost-Europa.

Naast “even Apeldoorn bellen” Centraal Beheer Achmea zijn er meerdere regionale en landelijke hoofdkantoren in Apeldoorn gevestigd, zoals de Belastingdienst en het Kadaster. Voor de startende ondernemer zijn er diverse netwerkclubs binnen Apeldoorn om je bij aan te sluiten, zoals Ondernemershuis Apeldoorn, Apeldoorn in Bedrijf en Netwerken055.

Apeldoorn Aantallen
Inwoners aantal 160.000
Huishoudens 71.000
Werkzame beroepsbevolking 77.000
Aantal ZZP’ers 7.500
Aantal ingeschreven bedrijven 12.500