EasyZZP Apeldoorn

Ben je op zoek naar een modern administratiekantoor in de regio Apeldoorn? Dan is EasyZZP Apeldoorn de juiste keuze voor jou!
EasyZZP Apeldoorn verzorgt vanuit ons kantoor gelegen in Apeldoorn West jouw volledige administratie en alle belastingaangiften voor een vast bedrag per maand.
Bespaar tijd met onze gebruiksvriendelijke software en moderne App. Wij bieden meer online inzicht in je administratie en tegelijkertijd persoonlijk contact.
Met kleinschalige kantoren in Apeldoorn, Zwolle, Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Zierikzee, Almelo en Hardenberg staan wij klaar voor zowel ZZP’ers als MKB ondernemers.

  • Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf

  • Webtool en app voor alle klanten

  • Verkoopfactuur module: Verstuur eenvoudig jouw facturen

  • Moderne online software maar wel persoonlijk contact

  • Gratis parkeren voor de deur

  • Nabij uitvalswegen A1

Vraag een offerte aan

Onze locatie

Nabij uitvalswegen A1 met gratis parkeergelegenheid

Veenweg 45, 7336 AE Apeldoorn

055-2048756

Starter

97p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Nu de eerste 6 maanden €89/p.m. Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

127p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.

Plus

157p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

187p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
Gratis demo


Onze werkwijze

Jij levert de facturen digitaal bij ons aan. Dit kan door middel van scannen en uploaden, e-mailen of een foto uploaden met de App .  Jouw verkoopfacturen kun je eenvoudig vanuit onze online webtool maken en versturen. We koppelen jouw bankrekening aan de online webtool en halen automatisch alle banktransacties op. Iedere werkdag werken wij jouw administratie bij, zo heb jij altijd inzicht in actuele cijfers.

Mocht je vragen hebben of ergens over willen overleggen kun je ons bellen, watsappen, mailen, langskomen of zelf FaceTimen. Ook verzorgen wij voor jou alle btw aangiftes.

Als het jaar is afgesloten plannen we een persoonlijk gesprek, stellen wij voor jou de jaarrekening op en doen we de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Meer over onze werkwijze kun je hier vinden. Maar je kunt ook een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen.



Wat onze klanten over ons zeggen

EasyZZP Apeldoorn
5.0
Gebaseerd op 30 beoordelingen
Ik ben inmiddels een jaar klant bij EasyZZP Apeldoorn, en het woord 'ontzorgen' past echt bij de... dienstverlening die ik ervaar. Geen vraag is te gek, ik krijg altijd snel een correct en praktisch antwoord op mijn vragen. En de proactieve houding van Lisanne ("Bert, denk je nog even aan ...") waardeer ik buitengewoon. Zeer aan te bevelen!Lees meer
Bert en Ellen U.
Professioneel advies, gemak en korte lijnen waren voor mij minimum eisen bij het vinden van een... goede boekhouder. Daarin heeft EasyZZP zijn meerwaarde tot nu toe ruimschoots bewezen. Een aanrader!Lees meer
Talita K.
Ik ben super tevreden over EasyZZP. De mannen zijn jong, gedreven, innovatief en bijzonder... behulpzaam bij vragen. Ik heb als zelfstandige echt wel even getwijfeld of ik een boekhouder in de hand zou nemen gezien de maandelijkse vaste kosten. Maar ze hebben dat in het eerste jaar niet alleen terugverdiend voor me in de vorm van een bak tijd die het me scheelde, maar ook financieel: door me op wat zaken te wijzen heb ik vermoedelijk een paar duizend (!) Euro verschil met als ik het zelf gedaan zou hebben. En ik had me er goed in verdiept en vind mezelf best slim met dit soort zaken 😉 Maar zij hebben gewoon echt meer overzicht, kennis en kunde.

Daarnaast is het ideaal voor mij dat ik met specifieke vragen bij hen terecht kan zoals toen ik een keer training ging geven in Zwitserland en geen idee had wat ik met de BTW daar moest doen. Ze zochten het uit en gaven me de antwoorden die ik nodig had. Tot slot is de digitale omgeving die ze hebben ingericht heel handig. Met mijn telefoon een bonnetje fotograferen en ik heb er daarna geen omkijken meer naar. Geweldig!

Een aantal van bovenstaande voordelen vind je mogelijk bij elk boekhoudkantoor. Ik kan niet alles goed vergelijken maar ik vermoed dat EasyZZP eruit springt met de concurrerende tarieven die ze bieden omdat ze veel zaken slim hebben ingeregeld achter de schermen. Het zijn verder sowieso super aardige gasten die weten wat klantenservice is en altijd oprecht vriendelijk je te woord staan en mega snel reageren. Daarnaast blijven ze innovaties doorvoeren (zoals recentelijk Storecove) waardoor mijn boekhouding in toenemende mate minder tijd kost. Ik raad iedereen EasyZZP van harte aan!
Lees meer
Mark Siegenbeek Van H.
Ben via via terecht gekomen bij easy zzp. Ben er zeer tevreden over en mijn boekhouder Elsje is... echt een top mens staat gelijk voor je klaar,reageerd enorm snel op vragen die je stelt en helpt je er wel doorheen.
Voor mij zijn ze (Elsje) goud waard 👍👍👍
Lees meer
Daans T.
Ik ben onwijs tevreden over EasyZZP. Ze hebben mij enorm geholpen met het op orde krijgen van mijn... administratie. Ze werken professioneel, snel en efficiënt. Erg blij mee!Lees meer
Murielle Klein I.
Mijn onderneming (koeriersdienst) bestaat nog niet zo heel lang, maar ik ben al vanaf de start... klant bij EasyZZP (vestiging Apeldoorn). Na het vergelijken van een aantal offertes koos ik voor EasyZZP Apeldoorn, omdat er rekening mee werd gehouden in het tarief dat ik een startende onderneming ben. Bovendien vind ik het gewoon prettig om per maand een vast bedrag te betalen. Lisanne is een erg betrokken persoon en geeft altijd zeer snel antwoord op mijn vragen. Ook de Yuki app is erg handig. Ik ben vaak onderweg en maak dan even snel een foto van mijn bonnetjes.Lees meer
Hakan B.
Ik was op zoek naar een accountantskantoor dat mijn boekhouding volledig online kan ondersteunen en... mij deskundig advies kan geven in mijn "niet standaard" situatie. EasyZZP voldoet aan die eisen. Naast het gemak van bonnetjes scannen in de app, wat veel tijdsbesparing oplevert, is alles nu volledig digitaal en Easy ZZP is goed bereikbaar om met inhoudelijke vragen te ondersteunen. Ik kan EasyZZP van harte aanbevelen aan de moderne ondernemer.Lees meer
Angelique S.
Heerlijk dat ik mijn administratie van SOMZ Communicatie bij EasyZZP neer kan leggen. Zij regelen... alles, dat scheelt mij een hoop werk!Lees meer
Maaike M.
Superblij met Lisanne van Easy ZZP.Binnen een paar maanden tijd is er veel veranderd binnen mijn... bedrijf, en binnen no-time wordt alles professioneel opgepakt!Lees meer
Eliene S.
Verfrissend om Easy ZZP als partner te ervaren die met je meedenken en inderdaad de vervelende... taakjes binnen het ondernemen weer een heel stuk aangenamer te maken. Het online systeem is helder en inzichtelijk, waardoor communicatie makkelijker verloopt en sneller knelpunten in beeld komen en opgelost kunnen worden. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.Lees meer
Tanja De Bie-van L.
Tot dusver zeer tevreden over dit administratiekantoor! Ik kwam met een spoedje binnen om de... aangifte IB 2015 compleet te maken en was zodoende op zoek naar een fiscalist voor mijn administratie. Na één telefoontje ging het vervolg (naar mijn tevredenheid) vlot verder via whatsapp en mail en was ik eigenlijk binnen een dag of twee al opgestart. Dit betekende dat mijn Moneybird administratie overgeheveld was naar het pakket Yuki en ik mijn periodieke inkoopfacturen nu automatisch laat ophalen door Storecove. Het contact tussen mijn vorige fiscalist en EasyZZP ging vlekkeloos en als mijn input vereist was kreeg ik snel een appje of mailtje. In de aangifte toch weer wat zaken gezien die ik zelf waarschijnlijk niet had meegenomen, dus nu alweer ruimschoots quite gespeeld;) Zeker een aanrader!Lees meer
Peter P.
Zoals veel ZZP-ers zag ik altijd enorm op tegen het doen van de administratie. Daarom ben ik heel... blij dat ik met EazyZZP in zee ben gegaan: korte lijnen, heldere uitleg, meedenken en goed bereikbaar. Factureren was nog nooit zo simpel!Lees meer
Alexandra S.
EasyZZP denkt met je mee en gaat grondig te werk. Ze hebben een super fijne en persoonlijke... service.Lees meer
safe R.
Wordt goed meegedacht, oude administratie ook overgezet, snelle response op vragen en goed... overzicht van mijn eigen administratie.Lees meer
Dan I.

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan

Klik hier


Apeldoorn is een echte ondernemersregio

In Apeldoorn zijn momenteel circa 7500 ZZP-ers actief en dit aantal groeit de laatste jaren behoorlijk. De grootste branches in de gemeente Apeldoorn zijn de Handel en Horeca en de Zakelijke Dienstverlening. Door de centrale ligging is Apeldoorn een ideale plek om je onderneming te vestigen. De nabije aanwezigheid van de A1 zorgt voor internationale ontsluiting en bereikbaarheid van het gebied ten opzichte van zowel de Randstad als van Oost-Europa.

Naast “even Apeldoorn bellen” Centraal Beheer Achmea zijn er meerdere regionale en landelijke hoofdkantoren in Apeldoorn gevestigd, zoals de Belastingdienst en het Kadaster. Voor de startende ondernemer zijn er diverse netwerkclubs binnen Apeldoorn om je bij aan te sluiten, zoals Ondernemershuis Apeldoorn, Apeldoorn in Bedrijf en Netwerken055.

Apeldoorn Aantallen
Inwoners aantal 160.000
Huishoudens 71.000
Werkzame beroepsbevolking 77.000
Aantal ZZP’ers 7.500
Aantal ingeschreven bedrijven 12.500