EasyZZP Utrecht
Ben je op zoek naar een modern en jong administratiekantoor in Utrecht? In dat geval ben je bij ons aan het goede adres. Administratiekantoor EasyZZP Utrecht verzorgt vanuit ons kantoor vlak naast de Rode brug in hartje Utrecht jouw volledige administratie en al je aangiften. Met de moderne webtool, iPhone en Android app van EasyZZP heb je altijd en overal inzicht in je volledige administratie en neem je voortaan al je beslissingen op basis van actuele cijfers. Je betaalt een vast bedrag per maand. Zo voorkom je verrassingen achteraf!
In 2016 hebben wij de prijs voor het beste administratiekantoor van Nederland gewonnen!
Naast de Rode Brug in hartje Utrecht
Moderne online software maar wel persoonlijk contact
Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf
Webtool en app voor alle klanten
Verkoopfactuurmodule: Verstuur eenvoudig uw facturen
Onze locatie
Locatie naast de Rode Brug in Utrecht
Jagerskade 17, 3552 TL Utrecht
030-2270132
Starter
- Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Tot ongeveer 120 facturen p/j
Basis
- Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.
Plus
- Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.
DGA
- Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
Team administratiekantoor EasyZZP Utrecht
Het team van EasyZZP Utrecht bestaat op dit moment uit 8 personen maar we zijn nog op zoek naar nieuwe collega’s. Al onze collega’s hebben verschillende expertises van fiscaal tot controlling. Maak kennis met het team van online administratiekantoor EasyZZP!
“Ondernemen zonder de zorgen van een administratie”
EasyZZP verzorgt uw volledige administratie en doet al je aangiftes. In de beleving van administratiekantoor Utrecht gaat dit verder dan eenmaal per drie maanden de boekhouding controleren en de btw aangifte doen. Wij zorgen ervoor dat je altijd en overal beschikt over recente cijfers van je onderneming zodat je op basis hiervan beslissingen kunt nemen.
Daarnaast beantwoorden wij niet alleen je fiscale en administratieve vragen maar denken ook pro actief met je mee. Zo adviseren wij je over mogelijke kosten besparingen en efficiency maatregelen. Wij houden alle ontwikkelingen op fiscaal en administratief gebied goed in de gaten en informeren wat dit voor jouw bedrijf betekent.
Als je vragen hebt of even ergens over wilt sparren kun je ons altijd bellen, mailen of op kantoor langskomen.