EasyZZP Utrecht

Ben je op zoek naar een modern en jong administratiekantoor in Utrecht? In dat geval ben je bij ons aan het goede adres. Administratiekantoor EasyZZP Utrecht  verzorgt vanuit ons kantoor direct naast Stadion Galgenwaard jouw volledige administratie en al je aangiften. Met de moderne webtool, iPhone en Android app van EasyZZP heb je altijd en overal inzicht in je volledige administratie en neem je voortaan al je beslissingen op basis van actuele cijfers. Je betaalt een vast bedrag per maand. Zo voorkom je verrassingen achteraf!

In 2016 hebben wij de prijs voor het beste administratiekantoor van Nederland gewonnen!

  • Direct naast Stadion Galgenwaard

  • Moderne online software maar wel persoonlijk contact

  • Vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf

  • Webtool en app voor alle klanten

  • Verkoopfactuurmodule: Verstuur eenvoudig uw facturen

Vraag een offerte aan

Onze locatie

Locatie naast het Stadion in Utrecht

Herculesplein 5, 3584AA Utrecht

030-2270132

Enorm tevreden al sinds 1 jaar mijn vaste aanspreekpunt als het gaat om de financiën van mijn bedrijf. Staan bijna dag en nacht voor je klaar als je vragen hebt, en fijn is dat je één contactpersoon hebt.Lees meer
Angela V.
Beste beslissing ooit! Altijd snel reageren, geven goede tips en het systeem is erg gebruiksvriendelijk. Heel blij met easy ZZP. Raad het iedereen aan.Lees meer
Lea L.
Prima bedrijf, goede service en de zaken netjes voor elkaar. Goede software, mobiel zou het nog prettiger kunnen werken, dat geeft toch niet de desktop look & feel. Wat voor mij wellicht nog het belangrijkste is, is dat er geen onvertogen woord is als ik eens niet zo snel reageer op vragen. Ik heb zoveel vertrouwen inmiddels dat het vanzelfsprekend is voor me dat het goed loopt, maar over sommige zaken moeten ze wel eens een vraag stellen en dan......lopen ze tegen zo'n zzp'er die niet al te snel is met zijn reacties, die teveel met zijn zaak bezig is soms. Altijd keurig, duidelijk en als iets snel moet, zijn ze ook snel. En wil je meer uitleg dan staat de koffie spreekwoordelijk klaar at the office bij ze. Voor mij draait het niet alleen om die administratie en kundigheid, het gaat om de flexibiliteit en het begrip dat administratie vaak een ondergeschoven kindje is, te vaak last minute nog moet gebeuren en toch regelen ze het goed. Waardoor ik ruimte heb om te ondernemen! Wil je een prettige partij voor jouw administratie: ga dan in zee met easy zzp (en dat rijmt ook nog).Ontwikkeling: dat zit hem vooral in de transitie van startup easy zzp waar ik ooit mee in zee ging. Wat is financieel slim voor je, als je wat jaren draait, wat kun je het beste gaan doen, welke ondernemingsvorm etc. De vragen heb ik ze nog niet gesteld overigens, ik zie dit punt meer als next step in de ontwikkeling en groei van easy zzp.Lees meer
Gerben D.
From the first contact it was clear these guys know what they are doing.Simply very happy with their knowledge, solutions and always quick response.Lees meer
Wens N.
EasyZZP is een professionele dienstverlening, met een erg prettige flexibele, informele aanpak. Helemaal top!Lees meer
Niek de G.
Ik ben van nature nogal chaotisch en dat komt als ondernemer niet altijd van pas. Gelukkig helpt EasyZZP structuur aan te brengen in de boekhouding. Bovendien kan ik altijd terecht voor vragen én denken ze heel graag mee over bepaalde juridische zaken. Hoewel ik soms het gevoel heb dat ik een domme vraag stel, wordt er altijd serieus op gereageerd. Als de medewerkers van EasyZZP het zelf niet weten, zoeken ze het voor je uit. Ook komen ze uit zichzelf met ideeën en suggesties, zoals bijvoorbeeld de koppeling met Storecove voor bepaalde facturen. Ik heb EasyZZP al meerdere keren aangeraden aan collega-ondernemers, omdat het gewoon een héél fijn gevoel is om je hier niet meer druk om te maken. Ook vind ik het heel fijn dat je een contactpersoon hebt, die dus weet wat er speelt en wat je vragen zijn. Wanneer diegene op vakantie is of naar een andere locatie gaat, wordt dat netjes vermeld en krijg je alsnog een snelle reactie. Soms ben ik verbaasd over hóé snel de reactie is! Één klein minpuntje, maar dat ligt niet aan EasyZZP... Helaas is mijn bank (ASN Bank) niet gekoppeld met Yuki, het systeem waar ze mee werken, maar dit kunnen we goed handmatig oplossen. Ik heb er nog niet echt hinder van ondervonden, maar het kan goed zijn om hier even navraag naar te doen als je je bankzaken bij een duurzame bank wilt regelen. Hoe meer ASN-ers bij EasyZZP gaan, hoe sneller die koppeling er waarschijnlijk komt, dus óók als je duurzaam onderneemt: sluit je aan 🙂Lees meer
Jessie K.
Betrouwbaar, goed bereikbaar, moderne systemen en prettig in de omgang!
Hamza A.
Fijne partij die verstand van zaken heeft. Mede doordat ze regelmatig een stapje extra zetten. Zeer goed te bereiken via telefoon, mail en zelfs bij bezoek.Lees meer
Tim N.
Easy ZZP is professioneel en werken met moderne software. Wij werken veel met Easy samen. Een aanrader voor een ZZP-er maar ook de grotere bedrijven.Lees meer
Cor van E.
Dion en Floran van Easy ZZP doen mijn boekhouding fantastisch. Ik vind ze echte professionals! Ze adviseren mij goed, nemen me mee in de stappen die ze voor mij zetten en handelen adequaat en snel. Ik hoef me nergens zorgen over te maken qua administratie omdat het bij Easy ZZP in goede handen is. Het online systeem is makkelijk in gebruik en geeft veel financieel inzicht. Beter kan niet.Lees meer
Saskia de B.
We zijn begin 2017 met easy zzp begonnen en tot nu toe is het een verademing ten opzichte van de andere accountants waarmee we gewerkt hebben. Ze reageren snel en werken professioneel! Zeker een aanrader als je een accountant zoekt die ontzorgtLees meer
Freek van der K.
EasyZZP doet mijn boekhouding stipt, nauwkeurig en fijn. Is vrijwel altijd bereikbaar en werkt en reageert snel.Lees meer
Iwan B.
Veel beter kan niet, administratie verloopt soepel, de on-line tool zorgt voor actueel inzicht, service top en kennis niveau over administratie / belasting goed. Prima!Maarten BeijerLees meer
Maarten B.
Sinds augustus mijn boekhouding uitbesteed aan Easy ZZP, tot nu toe top!
Dorien M.
EasyZZP was precies waar ik als ZZP-er naar op zoek naar was in Utrecht; Een praktische, eenvoudige en inzichtelijke manier van (online) administratie voeren tegen een mooi tarief en met ervaren en professionele ondersteuning. EasyZZP Utrecht is zeker aan te raden als administratiekantoor in UtrechtLees meer
arjen van G.
Had this young fast growing Dutch accountants office to handle my bookkeeping and tax affairs since 2014. They are very fast on replies and advises and their work is quick and complete. Also they are gentle in pricing 😉 I strongly recommend these guys!Dit jonge en snel groeiende boekhoudkantoor heb ik mijn boekhouding en belastingaangiften sinds 2014 laten doen. Ze zijn snel met hun reactie op vragen en adviesverzoeken en dat doen ze snel, online en professioneel. Ze hanteren vriendelijke prijzen en ik beveel ze dan ook aan iedereen aan.Lees meer
M G.
Ik maak sinds een klein jaar gebruik van de diensten van Easy ZZP als administratiekantoor. De administratie is binnen korte tijd door Floran en collega’s opgezet. Ik heb 24/7 inzicht in mijn administratie, doordat alles online toegankelijk is en ik krijg altijd snel antwoord op mijn vragen. Daarnaast kan ik eenvoudig een foto nemen van facturen en/of bonnetjes en deze mailen en ze worden verwerkt in mijn administratie. Ik heb op deze manier geen omkijken meer naar mijn boekhouding en kan me op belangrijke zaken richten!Lees meer
martine T.
Ik ben heel enthousiast over EasyZZP. Het is een fris en jong administratiekantoor in Utrecht. EasyZZP verzorgt mijn ZZP-boekhouding met veel zorg en aandacht. De mogelijkheid om alle documenten digitaal en via een mobiele app aan te leveren maakt het mij heel gemakkelijk om mijn administratie bij te houden. Lees meer
Sonja N.
Ik ben erg tevreden met de dienstverlening van Easy ZZP als mijn administratiekantoor in Utrecht. Ik zit nu een jaar bij hen en ik heb het gevoel dat ik voor veel vragen bij ze terecht kan, dat alles keurig geregeld wordt en dat ik lekker kan ondernemen zonder mij veel zorgen te hoeven maken. Dank daarvoor! Lees meer
Doekes P.
Easy ZZP is mijn boekhouder in Utrecht sinds 2014, toen ik mijn eigen bedrijf heb opgestart. In zeer korte tijd heeft Floran en collega's alles opgezet, ik heb uitstekend advies gekregen en ik heb een perfect overzicht van de financiële situatie van mijn eigen bedrijf dankzij een makkelijk online systeem met veel inzicht en tools en met adviseurs van Easy ZZP die altijd voor me klaarstaan en direct reageren met advies of aEasy ZZP is mijn boekhouder in Utrecht sinds 2014, toen ik mijn eigen bedrijf heb opgestart. Ik ben zeer tevreden over Easy ZZP en zou hen zeker aanraden aan andere ZZPers.Lees meer
Paul E.
Toen ik dit jaar zocht naar een administratiekantoor in Utrecht zocht om mijn administratie uit te besteden, ben ik bij EasyZZP terecht gekomen. Zij verzorgen nu al een tijdje mijn administratie en ik ben nu blij dat ik na lang zoeken, deze keuze heb gemaakt om de boekhouding uit te besteden. EasyZZP werkt met een systeem waarin mijn administratie binnen korte tijd inzichtelijk is geworden, ze reageren snel als ik vragen heb en gaan professioneel te werk. Contact en advies is prettig en adequaat. Echt een aanrader voor een ieder die zoekt naar een goede oplossing voor zijn administartie!Lees meer
Tim S.
Erg tevreden met de manier waarop easyzzp mijn boekhouding bijhoudt!
Julian C.
Snel, efficiënt, professioneel en betrouwbaar! Ze ontzorgen de ZZP'er van hun totale boekhouding. Kortom zoek je een administratiekantoor in Utrecht dan is EasyZZP zeker een aanrader! Lees meer
W.Y S.
Verfrissend om Easy ZZP als partner te ervaren die met je meedenken en inderdaad de vervelende taakjes binnen het ondernemen weer een heel stuk aangenamer te maken. Het online systeem is helder en inzichtelijk, waardoor communicatie makkelijker verloopt en sneller knelpunten in beeld komen en opgelost kunnen worden. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.Lees meer
Tanja de Bie - van L.
Zeer tevreden, binnen no-time geholpen en al mijn administratieve vragen zijn duidelijk beantwoord. Vooral een fijne sfeer!Lees meer
Mikail P.
Goede ervaring met Easyzzp, heeft mij de relatief ingewikkelde administratieve materie goed en duidelijk uit weten te leggen. Lees meer
Raymond R.
EasyZZP heeft mij heel erg geholpen met het opstarten van mijn bedrijf!
Jasper K.
Onze administratie is, sinds we een EasyZZP boekhouder hebben, weer helemaal bij. Het geeft veel rust om te weten dat de boekhouder onze financiën beheert, ik heb er eigenlijk geen omkijken meer naar. Als ik vragen heb over specifieke belastingtechnische onderwerpen wordt ik altijd deskundig én tijdig geadviseerd. Lees meer
Belinda S.
Als startende ondernemer blijkt easyZZP de perfecte keus te zijn geweest. Zeer snelle en adequate reactie op gestelde vragen! Skype-overleg met gedeeld beeldscherm zorgt voor ideale visuele ondersteuning van de uitleg (bv. bij gebruik boekhoudprogramma). Daarnaast wordt goed meegedacht met de persoonlijke situatie, waarbij passend advies wordt gegeven. Enige tip: voor startende ondernemers nog iets meer in "lekentaal" de zaken uit kunnen leggen.Lees meer
Cathelijn H.
Eigenlijk begon mijn man heel plotseling voor zichzelf hij was nog in twijfel of hij per januari 2015 zou beginnen of per 6 oktober 2014. Op 3 oktober besloot hij toch meteen te willen starten en mailde Floran. In september hebben we al wel een keer een gesprek met hem gehad bij ons thuis dat was heel prettig. Ik had meteen het gevoel dat er een klik was en dat hij zeer geschikt is en goeie kennis van zaken heeft. We zijn nu nog geen week verder en de boekhouding is al opgezet, geweldig gewoon. Ik hoop op een lange en prettige samenwerking maar daar heb ik geen twijfel over .Heb je zelf weinig tijd of weinig verstand van boekhouden zou ik je zeker Easy ZZP aanraden. Lees meer
Joke W.
Zoals veel ZZP-ers zag ik altijd als een berg op tegen het doen van de administratie. Daarom ben ik blij dat ik met EazyZZP in zee ben gegaan: korte lijnen, heldere uitleg, meedenken, goed bereikbaar en altijd een snel antwoord op mijn vragen. Factureren was nog nooit zo simpel!Lees meer
alexandra S.
Administratie was voor mij een noodzakelijk kwaad, waar ik veel tijd aan kwijt was. De overstap naar Easy ZZP was erg eenvoudig. Wat ik fijn vind is de heldere communicatie en ik kan al mijn vragen gratis aan ze stellen. Ze denken met je mee en geven goede tips die belastingvoordeel opleveren, dat is natuurlijk altijd mooi mee genomen.Lees meer
Lyony O.
Makkelijk, eenvoudig, behulpzaam en erg vriendelijk. Kortom top!
P K
Jong en meedenkend team en helemaal van deze tijd met hun inzet van online software!
Bart B.

Starter

97p/m
  • Voor de startende ZZP’er. Hulp nodig bij de opstart? Wij helpen je graag! Nu de eerste 6 maanden €89/p.m. Tot ongeveer 120 facturen p/j

Basis

127p/m
  • Voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel. U onderneemt, wij verzorgen de administratie en aangiften! Vanaf ongeveer 120 facturen p/j.

Plus

157p/m
  • Voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s met veel transacties. Personeel? Per salarisstrook € 15,-. V.a. ongeveer 240 facturen p/j.

DGA

187p/m
  • Voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s. Ga voor meer informatie naar EasyMKB.nl.
Gratis demo

“Ondernemen zonder de zorgen van een administratie”

EasyZZP verzorgt uw volledige administratie en doet al je aangiftes. In de beleving van administratiekantoor Utrecht gaat dit verder dan eenmaal per drie maanden de boekhouding controleren en de btw aangifte doen. Wij zorgen ervoor dat je altijd en overal beschikt over recente cijfers van je onderneming zodat je op basis hiervan beslissingen kunt nemen.

Daarnaast beantwoorden wij niet alleen je fiscale en administratieve vragen maar denken ook pro actief met je mee. Zo adviseren wij je over mogelijke kosten besparingen en efficiency maatregelen. Wij houden alle ontwikkelingen op fiscaal en administratief gebied goed in de gaten en informeren wat dit voor jouw bedrijf betekent.

Als je vragen hebt of even ergens over wilt sparren kun je ons altijd bellen, mailen of op kantoor langskomen.

Onze werkwijze
Administratiekantoor Utrecht

“We zijn begin 2017 met EasyZZP begonnen en tot nu toe is het een verademing ten opzichte van de andere accountants waarmee we gewerkt hebben. Ze reageren snel en werken professioneel! Zeker een aanrader als je een accountant zoekt die ontzorgt”

Freek, Movelife

Neem contact op voor een vrijblijvend demo

Klik hier