De tarieven van administratiekantoor EasyZZP

De pakketten van EasyZZP zijn simpel. Jij betaalt een vast bedrag per maand en EasyZZP voert jouw volledige financiële administratie en doet de aangiften omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting. Met alle pakketten heb jij toegang tot onze online webtool en app (Yuki). Hier kun je de volledige administratie inzien. Vanaf de online webtool kun je ook eenvoudig verkoopfacturen opstellen en versturen. Voor al je vragen over de administratie of belastingen kun je ons altijd bellen, mailen of je kunt langskomen op kantoor. EasyZZP is voor een vaste prijs per maand je full service partner voor de administratie en belastingen.

  • Wij zorgen voor jouw administratie zodat jij kan ondernemen!

  • Vast bedrag per maand, geen verrassingen achteraf

  • Inclusief online webtool en App

  • Direct contact met jouw persoonlijke boekhouder


In al onze pakketten zitten altijd onze standaard diensten


Online administratie webtool

De online tool geeft jouw altijd actueel inzicht in jouw administratie


Smartphone app

Met de smartphone App heb jij werkelijk overal jouw administratie binnen handbereik


Factuur module

Stel eenvoudig jouw verkoopfacturen op in onze facturatie module


BTW aangiften

Wij verzorgen jouw BTW aangiften zodat jij hier geen omkijken naar hebt


Aangifte inkomstenbelasting

Onze fiscalist verzorgt de aangifte inkomstenbelasting, zo benut je alle aftrekposten


Jaarstukken

Wij stellen voor jou de jaarstukken op welke jij als ZZP’er nodig hebt


Koppeling met jouw bankrekening

Wij maken een koppeling met jouw zakelijke rekening


Persoonlijke boekhouder

Alle vragen over de administratie kun je per mail, telefoon of bij ons op kantoor stellen

Kies het pakket dat bij jou past

EasyZZP Starter

97p/m
  • Dit pakket is voor de startende en kleine ZZP’er.
  • Tot +/- 120 facturen p.j.
  • Bankkoppeling voor één rekening
  • Nu de eerste 6 maanden voor €89,- p/m

EasyZZP Basis

127p/m
  • Dit pakket is voor de ZZP’er en eenmanszaak zonder personeel.
  • Vanaf +/- 120 facturen p.j.
  • Meerdere bankkoppeling
  • Automatisch ophalen van inkoopfacturen
  • Aangifte inkomstenbelasting voor je fiscale partner

EasyZZP Plus

157p/m
  • Dit pakket is voor de wat grotere eenmanszaken en VOF’s.
  • Vanaf +/- 240 facturen p.j.
  • Meerdere bankkoppeling
  • Automatisch ophalen van inkoopfacturen
  • Aangifte inkomstenbelasting voor je fiscale partner
  • Per salarisstrook € 15,-

EasyMKB (v.a.)

187p/m
  • Dit pakket is voor de MKB ondernemers met als rechtsvorm een B.V. of de grotere eenmanszaken en VOF’s.
  • Meerdere bankkoppeling
  • Automatisch ophalen van inkoopfacturen
  • Per salarisstrook € 15,-
  • Aangifte inkomstenbelasting voor je fiscale partner
  • Per salarisstrook € 15,-
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Jaarrekening en publicatiestukken KVK

Onze aanvullende dienstverlening

Wij kunnen de salarisadministratie voor je verzorgen voor € 15,- per salarisstrook. Dit is inclusief de aangifte loonbelasting, de financiële boekingen en eventueel de pensioenaangifte.

Het kan soms voorkomen dat je voor bijvoorbeeld een hypotheekaanvraag een prognose of tussentijdse cijfers nodig hebt. Vanuit uw financiële administratie verzamelen wij de gewenste gegevens en afhankelijk van wat er precies nodig is kunnen wij dit verzorgen voor een vast tarief vanaf € 55,-.

De meeste grote banken zoals de ING, Rabobank, KNAB en ABN AMRO hebben een koppeling waarbij banktransacties automatisch aangeleverd worden. Zit u bij een andere bank dan dient u zelf periodiek de banktransacties aan te leveren. Als aanvullende dienst kunnen wij deze transacties wekelijks voor u downloaden. Hier hebben wij een administratieve inlog bij uw bank voor nodig. Deze dienstverlening voeren wij uit voor de prijs per maand van € 10,- extra.

Het kan soms voorkomen dat de Belastingdienst een boekenonderzoek gaat doen. Wij kunnen je hierbij bijstaan voor € 75,- per uur.

Onze tarieven zijn inclusief de aangifte inkomstenbelasting (IB aangifte) voor de ondernemer(s). Mocht je een fiscaal partner hebben dan doen wij deze aangifte IB voor het gemiddelde tarief van € 75,-.

Wij kunnen een arbeidscontract, managementovereenkomst of rekening-courant overeenkomst voor je opstellen voor € 75,- per overeenkomst

Mocht je een klant hebben waarbij de betaling van de facturen achterwege blijft, dan kunnen wij in samenwerking met een incassobureau het incassotraject verzorgen. Neem hiervoor contact met ons op voor de mogelijkheden.

Wij kunnen je helpen met het koppelen en juist instellen van de webshop aan de administratie. Het tarief hiervoor bedraagt € 75,- per uur.

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze dienstverlening, onze tarieven administratiekantoor of onze werkwijze? Vraag een offerte via de chat, bel ons of neem contact met ons op. U kunt ook vrijblijvend een offerte via de website aanvragen.

Team samengestelde foto

Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek

Klik hier


EasyZZP
4.2
Gebaseerd op 66 beoordelingen
Heerlijk dat ik mijn administratie van SOMZ Communicatie bij EasyZZP neer kan leggen. Zij regelen alles, dat scheelt mij een hoop werk!Lees meer
Maaike Mulder
Maaike M.
08:27 17 Apr 19
Ben zelfstandig in autoglas Advies Bemiddeling en je moet doen waar je goed in bent.De administratie uit handen kunnen geven en je hebt een app waar je hele administratie in verwerk wordt.Zo heb je geen papiermerken meer en je kan je hele onderneming volgen en achter de schermen wordt je volledig verzorgd zodat je focus op je onderneming kan houden.Ik ervaar het als prettig en een aanrader voor alle ondernemers.Lees meer
Laurens Vermaning
Laurens V.
09:18 25 Mar 19
Prima bedrijf, goede service en de zaken netjes voor elkaar. Goede software, mobiel zou het nog prettiger kunnen werken, dat geeft toch niet de desktop look & feel. Wat voor mij wellicht nog het belangrijkste is, is dat er geen onvertogen woord is als ik eens niet zo snel reageer op vragen. Ik heb zoveel vertrouwen inmiddels dat het vanzelfsprekend is voor me dat het goed loopt, maar over sommige zaken moeten ze wel eens een vraag stellen en dan......lopen ze tegen zo'n zzp'er die niet al te snel is met zijn reacties, die teveel met zijn zaak bezig is soms. Altijd keurig, duidelijk en als iets snel moet, zijn ze ook snel. En wil je meer uitleg dan staat de koffie spreekwoordelijk klaar at the office bij ze. Voor mij draait het niet alleen om die administratie en kundigheid, het gaat om de flexibiliteit en het begrip dat administratie vaak een ondergeschoven kindje is, te vaak last minute nog moet gebeuren en toch regelen ze het goed. Waardoor ik ruimte heb om te ondernemen! Wil je een prettige partij voor jouw administratie: ga dan in zee met easy zzp (en dat rijmt ook nog).Ontwikkeling: dat zit hem vooral in de transitie van startup easy zzp waar ik ooit mee in zee ging. Wat is financieel slim voor je, als je wat jaren draait, wat kun je het beste gaan doen, welke ondernemingsvorm etc. De vragen heb ik ze nog niet gesteld overigens, ik zie dit punt meer als next step in de ontwikkeling en groei van easy zzp.Lees meer
Gerben Dijkgraaf
Gerben D.
21:34 15 Mar 19
Ik was op zoek naar een accountantskantoor dat mijn boekhouding volledig online kan ondersteunen en mij deskundig advies kan geven in mijn "niet standaard" situatie. EasyZZP voldoet aan die eisen. Naast het gemak van bonnetjes scannen in de app, wat veel tijdsbesparing oplevert, is alles nu volledig digitaal en Easy ZZP is goed bereikbaar om met inhoudelijke vragen te ondersteunen. Ik kan EasyZZP van harte aanbevelen aan de moderne ondernemer.Lees meer
Angelique Slob
Angelique S.
12:12 12 Mar 19
From the first contact it was clear these guys know what they are doing.Simply very happy with their knowledge, solutions and always quick response.Lees meer
Wensley Norden
Wensley N.
22:10 11 Mar 19
EasyZZP is een professionele dienstverlening, met een erg prettige flexibele, informele aanpak. Helemaal top!
Niek de Greef
Niek de G.
05:58 11 Mar 19
Ik ben van nature nogal chaotisch en dat komt als ondernemer niet altijd van pas. Gelukkig helpt EasyZZP structuur aan te brengen in de boekhouding. Bovendien kan ik altijd terecht voor vragen én denken ze heel graag mee over bepaalde juridische zaken. Hoewel ik soms het gevoel heb dat ik een domme vraag stel, wordt er altijd serieus op gereageerd. Als de medewerkers van EasyZZP het zelf niet weten, zoeken ze het voor je uit. Ook komen ze uit zichzelf met ideeën en suggesties, zoals bijvoorbeeld de koppeling met Storecove voor bepaalde facturen. Ik heb EasyZZP al meerdere keren aangeraden aan collega-ondernemers, omdat het gewoon een héél fijn gevoel is om je hier niet meer druk om te maken. Ook vind ik het heel fijn dat je een contactpersoon hebt, die dus weet wat er speelt en wat je vragen zijn. Wanneer diegene op vakantie is of naar een andere locatie gaat, wordt dat netjes vermeld en krijg je alsnog een snelle reactie. Soms ben ik verbaasd over hóé snel de reactie is! Één klein minpuntje, maar dat ligt niet aan EasyZZP... Helaas is mijn bank (ASN Bank) niet gekoppeld met Yuki, het systeem waar ze mee werken, maar dit kunnen we goed handmatig oplossen. Ik heb er nog niet echt hinder van ondervonden, maar het kan goed zijn om hier even navraag naar te doen als je je bankzaken bij een duurzame bank wilt regelen. Hoe meer ASN-ers bij EasyZZP gaan, hoe sneller die koppeling er waarschijnlijk komt, dus óók als je duurzaam onderneemt: sluit je aan 🙂Lees meer
Jessie Kroon
Jessie K.
17:45 10 Mar 19
Betrouwbaar, goed bereikbaar, moderne systemen en prettig in de omgang!
Hamza Azaaj
Hamza A.
21:09 09 Mar 19
Via mond-tot-mond reclame ben ik terecht gekomen bij EasyZZP en heb hier geen moment spijt van. De goede tool, de persoonlijke benadering en de extra aandacht voor de niet- standaard dingetjes die zo kunnen spelen, zijn zeer prettig. Ik voel me ontzorgd. Een fijn team en merk ook dat zowel Dion als Elsje elkaar geruisloos en naadloos aanvullen. Ook hebben ze de contacten met notarissen en belastingadviseurs als dit nodig is. Hartstikke fijn om mee samen te werken.Lees meer
Ellen Witmer
Ellen W.
14:01 08 Mar 19
Mijn onderneming (koeriersdienst) bestaat nog niet zo heel lang, maar ik ben al vanaf de start klant bij EasyZZP (vestiging Apeldoorn). Na het vergelijken van een aantal offertes koos ik voor EasyZZP Apeldoorn, omdat er rekening mee werd gehouden in het tarief dat ik een startende onderneming ben. Bovendien vind ik het gewoon prettig om per maand een vast bedrag te betalen. Lisanne is een erg betrokken persoon en geeft altijd zeer snel antwoord op mijn vragen. Ook de Yuki app is erg handig. Ik ben vaak onderweg en maak dan even snel een foto van mijn bonnetjes.Lees meer
Hakan Basel
Hakan B.
20:24 06 Mar 19
Easy ZZP weet ondernemers echt te ontzorgen. Super snelle, prettige en hoge kwaliteit service!
maroesjka roelofs
maroesjka R.
13:30 10 Feb 19
Fijne partij die verstand van zaken heeft. Mede doordat ze regelmatig een stapje extra zetten. Zeer goed te bereiken via telefoon, mail en zelfs bij bezoek.Lees meer
Tim Nederhoff
Tim N.
17:34 20 Nov 18
Dennis van Easyzzp zwolle is een erg fijn en service gerichte boekhouder wat voor een betaalbaar bedrag je complete administratie ontzorgt. Echt een aanrader!Lees meer
Arctomian's channel
Arctomian's C.
11:27 02 Oct 18
Easy ZZP is professioneel en werken met moderne software. Wij werken veel met Easy samen. Een aanrader voor een ZZP-er maar ook de grotere bedrijven.Lees meer
Cor van Erk
Cor van E.
11:01 23 Aug 18
Dion en Floran van Easy ZZP doen mijn boekhouding fantastisch. Ik vind ze echte professionals! Ze adviseren mij goed, nemen me mee in de stappen die ze voor mij zetten en handelen adequaat en snel. Ik hoef me nergens zorgen over te maken qua administratie omdat het bij Easy ZZP in goede handen is. Het online systeem is makkelijk in gebruik en geeft veel financieel inzicht. Beter kan niet.Lees meer
Saskia de Boer
Saskia de B.
12:19 22 Mar 18
We zijn begin 2017 met easy zzp begonnen en tot nu toe is het een verademing ten opzichte van de andere accountants waarmee we gewerkt hebben. Ze reageren snel en werken professioneel! Zeker een aanrader als je een accountant zoekt die ontzorgtLees meer
Freek van der Kolk
Freek van der K.
12:16 22 Mar 18
1 november ben ik gestart met mijn eigen onderneming. Een tijd waarin er heel veel vragen op je af komenen zo mogelijk nog meer onzekerheden. Heel erg prettig om dan te ervaren dat Easy-ZZP de zaken werkelijk Easy-er voor je maakt.Een fijne ontvangst door Dennis op het kantoor in Zwolle, iemand met kennis van zaken en goed in communicatie en inhoud. Daarnaast bieden zij een heel toegankelijk en inzichtelijk boekhoudprogrammaen ondersteuning waar nodig, zeker in de opstartfase.Ook bij het versturen van mijn eerste factuur(tóch een momentje:-) ben ik goed bijgestaan!Ik kan Easy-ZZP echt iedereen aanbevelen. Bij vooronderzoek kwamen ze al heel goed uit de bus, ze hebbenhun toezegging zeker waargemaakt!Mijn OogpuntShirley van den KolkLees meer
Shirley
Shirley
11:08 01 Dec 17
Na jaren een dinosaurus als accountant bureau te hebben gehad ben ik overgestapt op EasyZZP. De administratie is volledig geautomatiseerd. De kosten zijn enorm teruggelopen. Erg tevreden!Lees meer
Pieter Theijssen
Pieter T.
11:04 04 Aug 17
EasyZZP doet mijn boekhouding stipt, nauwkeurig en fijn. Is vrijwel altijd bereikbaar en werkt en reageert snel.
Iwan Blokker
Iwan B.
12:12 20 Jun 17
Tot dusver zeer tevreden over dit administratiekantoor! Ik kwam met een spoedje binnen om de aangifte IB 2015 compleet te maken en was zodoende op zoek naar een fiscalist voor mijn administratie. Na één telefoontje ging het vervolg (naar mijn tevredenheid) vlot verder via whatsapp en mail en was ik eigenlijk binnen een dag of twee al opgestart. Dit betekende dat mijn Moneybird administratie overgeheveld was naar het pakket Yuki en ik mijn periodieke inkoopfacturen nu automatisch laat ophalen door Storecove. Het contact tussen mijn vorige fiscalist en EasyZZP ging vlekkeloos en als mijn input vereist was kreeg ik snel een appje of mailtje. In de aangifte toch weer wat zaken gezien die ik zelf waarschijnlijk niet had meegenomen, dus nu alweer ruimschoots quite gespeeld;) Zeker een aanrader!Lees meer
Peter Polman
Peter P.
20:45 15 Nov 16
Veel beter kan niet, administratie verloopt soepel, de on-line tool zorgt voor actueel inzicht, service top en kennis niveau over administratie / belasting goed. Prima!Maarten BeijerLees meer
Maarten Beijer
Maarten B.
18:08 10 Nov 16
Sinds augustus mijn boekhouding uitbesteed aan Easy ZZP, tot nu toe top!
Dorien Man
Dorien M.
16:23 01 Nov 16
Snelle, betrouwbare en vriendelijke service. Bovendien in staat om pro-actief mee te denken.
Iwan Blokker
Iwan B.
10:23 01 Nov 16
EasyZZP was precies waar ik als ZZP-er naar op zoek naar was in Utrecht; Een praktische, eenvoudige en inzichtelijke manier van (online) administratie voeren tegen een mooi tarief en met ervaren en professionele ondersteuning. EasyZZP Utrecht is zeker aan te raden als administratiekantoor in UtrechtLees meer
arjen van gent
arjen van G.
12:50 11 Oct 16
In mijn zoektocht naar een goede boekhouder heb ik bij diverse administratiekantoren offertes opgevraagd. EasyZZP kwam als beste uit de bus qua prijs/kwaliteit. Met kantoren in Utrecht, Zwolle en Rotterdam zijn ze goed bereikbaar.EasyZZP Zwolle werkt erg snel en had mijn cijfers/omzet en vooral openstaande debiteuren heel snel inzichtelijk. Hierdoor kan ik mij beter focussen op mijn onderneming. Bonnetjes kan ik eenvoudig via een APP op de telefoon aanleveren en mijn verkoopfacturen maak ik in de handige verkoopmodule. Dennis mijn vaste contactpersoon is altijd bereikbaar via Whapp, mail of telefoon! Superdienstverlening.Lees meer
Hielke Boersma
Hielke B.
14:14 14 Sep 16
Mijn koeriersbedrijf Fast Packet bestaat nu 10 jaar.Ik was niet meer tevreden over de verwerking van de boekhouding en de hoge kosten die eraan vast zaten. Na wat speuren op het internet kwam ik al snel uit bij Dennis van EasyZZP in Zwolle.Het eerste kennismakingsgesprek voelde goed. Dennis is een betrokken persoon en heeft kennis van zaken. De grote voordeel van deze boekhouding is dat je gelijk inzicht hebt op alles. En via de Yuki app zijn de lijntjes kort. Ik ben erg tevreden over deze digitale manier en als er vragen zijn wordt je accuraat en persoonlijk geholpen met het juiste advies.Lees meer
JH D
JH D
13:43 02 Sep 16
We zijn heel tevreden over EasyZZP. De Yuki-applicatie functioneert super en Dennis reageert altijd heel snel. We zijn nu altijd volledig bij met onze administratie en hebben via de app overal en altijd inzicht. Top!Lees meer
Nathan Schuurman
Nathan S.
09:53 02 Sep 16
Dankzij de keuze voor Easy ZZP heb ik nu up-to-date inzicht in mijn cijfers. Korte communicatielijnen via het online systeem, betrokkenheid van het team en een goede bereikbaarheid. Ik krijg zelfs plezier in m'n administratie.Lees meer
Corine Vogelaar
Corine V.
19:56 10 Jul 16
Zoek je werkbare administratie oplossingen, kies dan EazyZZP, een team dat zijn beste beentje voor u zet. DOEN
Baart DOET
Baart D.
11:38 22 Jun 16
Had this young fast growing Dutch accountants office to handle my bookkeeping and tax affairs since 2014. They are very fast on replies and advises and their work is quick and complete. Also they are gentle in pricing 😉 I strongly recommend these guys!Dit jonge en snel groeiende boekhoudkantoor heb ik mijn boekhouding en belastingaangiften sinds 2014 laten doen. Ze zijn snel met hun reactie op vragen en adviesverzoeken en dat doen ze snel, online en professioneel. Ze hanteren vriendelijke prijzen en ik beveel ze dan ook aan iedereen aan.Lees meer
M Gravesteijn
M G.
09:19 13 May 16
professioneel en betrouwbaar en ze hadden heel snel mijn cijfers inzichtelijk.Ik kan online inloggen in mijn administratie en heel snel facturen maken en uploaden.Super voor mekaar!Lees meer
J.W. Dronkers
J.W. D.
18:50 26 Feb 16
Een jong en ondernemend team die weten waar ze het over hebben en waarbij je terecht kunt voor alle vragen. Zoek je een administratiekantoor in Zwolle, dan is EasyZZP een aanrader!Lees meer
Freek Bakhuis
Freek B.
19:42 25 Feb 16
easyZZP Zwolle werkt ontzettend snel en levert goed werk. Ze denken graag met je mee en zijn altijd goed bereikbaar. Mijn boekhouding wordt volledig onderhouden en al mijn cijfers van voorgaande jaren zijn ook nog even goed doorgenomen. Fijn om te weten dat alles helemaal op orde is!Lees meer
Anouk Smit
Anouk S.
09:13 09 Feb 16
Ik maak sinds een klein jaar gebruik van de diensten van Easy ZZP als administratiekantoor. De administratie is binnen korte tijd door Floran en collega’s opgezet. Ik heb 24/7 inzicht in mijn administratie, doordat alles online toegankelijk is en ik krijg altijd snel antwoord op mijn vragen. Daarnaast kan ik eenvoudig een foto nemen van facturen en/of bonnetjes en deze mailen en ze worden verwerkt in mijn administratie. Ik heb op deze manier geen omkijken meer naar mijn boekhouding en kan me op belangrijke zaken richten!Lees meer
martine tiemersma
martine T.
08:55 06 Jan 16
Ik ben heel enthousiast over EasyZZP. Het is een fris en jong administratiekantoor in Utrecht. EasyZZP verzorgt mijn ZZP-boekhouding met veel zorg en aandacht. De mogelijkheid om alle documenten digitaal en via een mobiele app aan te leveren maakt het mij heel gemakkelijk om mijn administratie bij te houden. Lees meer
Sonja Noort
Sonja N.
17:02 09 Dec 15
Ik ben Illustrator -ZZP-er zocht een effectief administratiekantoor in Amsterdam met de mogelijkheid online te werken.Ze hebben me geholpen met de administratie en het invullen van de aangifte inkomstenbelasting.De persoonlijke en snelle professionele hulp van EasyZZP was buitengewoon goed en effectief.Daarnaast kreeg ik een uitnodiging voor een borrel om de opening van hun nieuwe administratiekantoorin Amsterdam te vieren.Kortom, uitstekende service en zeer aan te bevelen voor alle ZZP-ers!-Henri goldsmannLees meer
Henri Goldsmann - ToonInYourHead
Henri Goldsmann - T.
11:39 04 Jun 15
Een tijdje geleden zocht ik een boekhouder in Amsterdam en ben ik in contact gekomen met EasyZZP, een zeer leuk bedrijf waar ik direct een goed en vertrouwd gevoel bij had. Ze nemen me een hoop werk uit handen wat mij als ZZP'er veel tijd en stress scheelt. Ik kijk uit naar een langdurige samenwerking! Lees meer
Tom Ridder
Tom R.
09:27 02 Jun 15
Easy ZZP verzorgt mijn administratie nu sinds 1,5 jaar en ik ben erg blij met deze wijze waarop zij dit doen. Ook de Yuki app is super handig geen bonnetjes meer bewaren die dan anders in de wasmachine belanden of kwijtraken.Lees meer
Gowan Genis
Gowan G.
11:24 29 May 15
Fijne kennismaking en flexible aanpak Easy ZZP Amsterdam en meedenken voor mij als kleine zzp'er kunstenaar een uitkomst! Ook prijstechnisch zeer vriendelijk !! Wens ze veel succes met dit nieuwe bedrijf !!Lees meer
Jeroen Monnikendam
Jeroen M.
09:56 18 May 15
Easy ZZP doet nu bijna een jaar mijn administratie. Als zelfstandige wilde ik me kunnen focussen op de leuke aspecten van zzp-er zijn en daar hoort administratie voor mij niet bij. Easy ZZP heeft mijn administratie meteen omgezet naar de online omgeving waar je altijd realtime bij kunt ook met je smart phone. Ik vind het fijn dat ik mijn bonnetjes dmv een foto in kan sturen en ze snel in de admin verschijnen. Ze werken en reageren snel. Ze zijn goed bereikbaar en fysiek of telefonisch lopen we altijd de aangifte door, dit werkt voor mij erg prettig. Lees meer
Annemiek Stolk
Annemiek S.
06:30 14 May 15
EasyZZP is een hele fijne club om mee te werken. Formeel waar nodig, informeel waar het kan. Sympathieke jongens die weten waar ze het over hebben, al je vragen beantwoorden, snel werken en ook tussendoor bereikbaar zijn voor advies. Hun diensten zijn betaalbaar en je kunt desgewenst uitbreiden zodra je meer omzet maakt. Alles soepel en in overleg. Als ZZP'er is dat alles precies wat ik zocht -en meer- toen ik op zoek ging naar een administratiekantoor of boekhouder in Amsterdam. Ik kan me voorstellen dat mijn review je misschien weinig zegt, omdat we elkaar -waarschijnlijk- niet kennen, maar bel of mail EasyZZP dan om eens kennis te maken, ze zijn heel toegankelijk. Veel succes met kiezen!Lees meer
Ilona Kuis
Ilona K.
17:49 13 May 15
Wij zijn al ruim 1,5 jaar een zeer tevreden klant bij EasyZZP. Ze denken met ons mee en komen pro-actief met oplossingen. Wij raden EaszyZZP aan bij al onze vrienden en collega's. Lees meer
Brandfirm NL
Brandfirm N.
14:30 13 May 15
Ik ben erg tevreden met de dienstverlening van Easy ZZP als mijn administratiekantoor in Utrecht. Ik zit nu een jaar bij hen en ik heb het gevoel dat ik voor veel vragen bij ze terecht kan, dat alles keurig geregeld wordt en dat ik lekker kan ondernemen zonder mij veel zorgen te hoeven maken. Dank daarvoor! Lees meer
Doekes Prakken
Doekes P.
13:58 01 Apr 15
Easy ZZP is mijn boekhouder in Utrecht sinds 2014, toen ik mijn eigen bedrijf heb opgestart. In zeer korte tijd heeft Floran en collega's alles opgezet, ik heb uitstekend advies gekregen en ik heb een perfect overzicht van de financiële situatie van mijn eigen bedrijf dankzij een makkelijk online systeem met veel inzicht en tools en met adviseurs van Easy ZZP die altijd voor me klaarstaan en direct reageren met advies of aEasy ZZP is mijn boekhouder in Utrecht sinds 2014, toen ik mijn eigen bedrijf heb opgestart. Ik ben zeer tevreden over Easy ZZP en zou hen zeker aanraden aan andere ZZPers.Lees meer
Paul Emons
Paul E.
20:37 12 Jan 15
Toen ik dit jaar zocht naar een administratiekantoor in Utrecht zocht om mijn administratie uit te besteden, ben ik bij EasyZZP terecht gekomen. Zij verzorgen nu al een tijdje mijn administratie en ik ben nu blij dat ik na lang zoeken, deze keuze heb gemaakt om de boekhouding uit te besteden. EasyZZP werkt met een systeem waarin mijn administratie binnen korte tijd inzichtelijk is geworden, ze reageren snel als ik vragen heb en gaan professioneel te werk. Contact en advies is prettig en adequaat. Echt een aanrader voor een ieder die zoekt naar een goede oplossing voor zijn administartie!Lees meer
Tim Steenvoorden
Tim S.
12:22 12 Jan 15
Erg tevreden met de manier waarop easyzzp mijn boekhouding bijhoudt!
Julian Calor
Julian C.
12:59 16 Dec 14
Snel, efficiënt, professioneel en betrouwbaar! Ze ontzorgen de ZZP'er van hun totale boekhouding. Kortom zoek je een administratiekantoor in Utrecht dan is EasyZZP zeker een aanrader! Lees meer
W.Y Shi
W.Y S.
13:25 06 Nov 14
Verfrissend om Easy ZZP als partner te ervaren die met je meedenken en inderdaad de vervelende taakjes binnen het ondernemen weer een heel stuk aangenamer te maken. Het online systeem is helder en inzichtelijk, waardoor communicatie makkelijker verloopt en sneller knelpunten in beeld komen en opgelost kunnen worden. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.Lees meer
Tanja de Bie - van Leeuwen
Tanja de Bie - van L.
14:37 29 Oct 14
Zeer tevreden, binnen no-time geholpen en al mijn administratieve vragen zijn duidelijk beantwoord. Vooral een fijne sfeer!Lees meer
Mikail Pehlivan
Mikail P.
11:59 29 Oct 14
Goede ervaring met Easyzzp, heeft mij de relatief ingewikkelde administratieve materie goed en duidelijk uit weten te leggen. Lees meer
Raymond Reints
Raymond R.
11:45 29 Oct 14
EasyZZP heeft mij heel erg geholpen met het opstarten van mijn bedrijf!
Jasper Kellerman
Jasper K.
11:47 26 Oct 14
Onze administratie is, sinds we een EasyZZP boekhouder hebben, weer helemaal bij. Het geeft veel rust om te weten dat de boekhouder onze financiën beheert, ik heb er eigenlijk geen omkijken meer naar. Als ik vragen heb over specifieke belastingtechnische onderwerpen wordt ik altijd deskundig én tijdig geadviseerd. Lees meer
Belinda Suvaal
Belinda S.
08:12 22 Oct 14
Als startende ondernemer blijkt easyZZP de perfecte keus te zijn geweest. Zeer snelle en adequate reactie op gestelde vragen! Skype-overleg met gedeeld beeldscherm zorgt voor ideale visuele ondersteuning van de uitleg (bv. bij gebruik boekhoudprogramma). Daarnaast wordt goed meegedacht met de persoonlijke situatie, waarbij passend advies wordt gegeven. Enige tip: voor startende ondernemers nog iets meer in "lekentaal" de zaken uit kunnen leggen.Lees meer
Cathelijn Hoelen
Cathelijn H.
14:04 14 Oct 14
Eigenlijk begon mijn man heel plotseling voor zichzelf hij was nog in twijfel of hij per januari 2015 zou beginnen of per 6 oktober 2014. Op 3 oktober besloot hij toch meteen te willen starten en mailde Floran. In september hebben we al wel een keer een gesprek met hem gehad bij ons thuis dat was heel prettig. Ik had meteen het gevoel dat er een klik was en dat hij zeer geschikt is en goeie kennis van zaken heeft. We zijn nu nog geen week verder en de boekhouding is al opgezet, geweldig gewoon. Ik hoop op een lange en prettige samenwerking maar daar heb ik geen twijfel over .Heb je zelf weinig tijd of weinig verstand van boekhouden zou ik je zeker Easy ZZP aanraden. Lees meer
Joke Westphal
Joke W.
16:11 09 Oct 14
Zoals veel ZZP-ers zag ik altijd als een berg op tegen het doen van de administratie. Daarom ben ik blij dat ik met EazyZZP in zee ben gegaan: korte lijnen, heldere uitleg, meedenken, goed bereikbaar en altijd een snel antwoord op mijn vragen. Factureren was nog nooit zo simpel!Lees meer
alexandra schintz
alexandra S.
09:49 03 Oct 14
Administratie was voor mij een noodzakelijk kwaad, waar ik veel tijd aan kwijt was. De overstap naar Easy ZZP was erg eenvoudig. Wat ik fijn vind is de heldere communicatie en ik kan al mijn vragen gratis aan ze stellen. Ze denken met je mee en geven goede tips die belastingvoordeel opleveren, dat is natuurlijk altijd mooi mee genomen.Lees meer
Lyony Ozephius
Lyony O.
07:55 17 Sep 14
Makkelijk, eenvoudig, behulpzaam en erg vriendelijk. Kortom top!
P K
P K
10:34 05 Sep 14
Jong en meedenkend team en helemaal van deze tijd met hun inzet van online software!
Bart Bosch
Bart B.
20:16 02 Sep 14