Onze werkwijze

De werkwijze van Easy ZZP:
Online boekhouden mét persoonlijk contact

De werkwijze van easyZZP is helder en simpel: Wij zorgen voor jouw administratie zodat jij je kunt focussen op jouw onderneming. Om dit zo goed mogelijk te doen maken wij gebruik van de nieuwste online boekhoudsoftware voor ondernemingen.

Altijd actueel inzicht in uw administratie!

Door onze werkwijze heeft u dagelijks inzicht in de cijfers van uw onderneming en zijn deze cijfers altijd bijgewerkt. Zo kunt u op ieder moment van de dag zien wat de stand van de te betalen omzetbelasting is, welke facturen er nog betaald moeten worden en nog veel meer….

Uw eigen webtool

U krijgt toegang tot uw eigen webtool. Vanuit deze webtool kunt u veel zaken regelen. Zo heeft u vanuit hier altijd inzicht in uw administratie, kunt u eenvoudig verkoopfacturen en nog veel meer….

Rapportages

Vanuit ons online portaal heeft u altijd actueel inzicht in uw administratie en diverse rapportages. Zo kunt bijvoorbeeld u in één oogopslag zien welke facturen nog niet betaald zijn of wat u omzet tot en met de dag vandaag is.

Aangiften belastingdienst

Iedere maand of kwartaal zullen wij uw aangifte omzetbelasting opstellen en digitaal naar de belastingdienst versturen. Daarnaast verzorgen wij ook ieder jaar uw aangifte inkomstenbelasting en bespreken deze met u.

Facturatiemodule

Met de facturatiemodule in ons online portaal verstuurt u eenvoudig verkoopfacturen digitaal of per post naar uw klant. Samen richten we een sjabloon met uw eigen bedrijfslogo en gegevens in. Na het versturen staat de factuur ook gelijk in de administratie.

Digitaal archief

Alle aangeleverde en verstuurde documenten worden in uw eigen portaal in het online archief opgeslagen. Door de overzichtelijke mappenstructuur zijn al uw documenten eenvoudig terug te vinden.

Koppeling bank

Met de bankkoppeling worden alle banktransacties iedere dag automatisch aangeleverd in uw administratie. Deze koppeling is mogelijk als u bij de ABN AMRO, Rabobank of ING bankiert.

Ondernemen zonder de zorgen van een administratie!

Onze unieke combinatie van online boekhouden met persoonlijk contact haalt het beste uit twee werelden. Een boekhouder met een naam en gezicht die u en uw onderneming persoonlijk kent maar door het online boekhoudprogramma wel altijd en overal inzicht in de meest actuele cijfers.

Ook voor starters is easyZZP een goede partner! We zullen uw helpen met de diverse benodigde zaken die komen kijken bij het starten van een onderneming. Als u vragen over uw idee heeft kunt u ook altijd contact opnemen met onze ondernemersdesk.

De ondernemersdesk

Hoe werkt het nou precies..

U levert uw facturen digitaal bij ons aan. Hiervoor zijn meerdere mogelijkheden, namelijk: U scant en mailt de facturen naar ons toe, u maakt een foto met de iPhone en Android app of u logt in op uw online portaal en vanaf daar kunt u de facturen uploaden of uw plaatst de factuur in Dropbox. EasyZZP zal de door u aangeleverde factuur binnen 48 uur verwerken.

Verkoopfacturen kunt u eenvoudig vanuit uw online portaal versturen naar uw klanten. Samen zullen we bij aanvang een factuursjabloon van uw bedrijf maken. Vervolgens kunt u in enkele stappen direct vanuit het systeem een factuur digitaal naar de klant versturen met de facturatiemodule.

Als u een vraag over uw administratie hebt kunt u deze via het online portal eenvoudig aan ons stellen. Daarnaast is het ook mogelijk om ons te bellen, e-mailen, of kantoor langskomen of Skypen.

Iedere maand of kwartaal zullen wij op basis van de facturen de aangifte omzetbelasting opstellen, klaarzetten en versturen. U kunt altijd vanuit het online portaal zien wat de actuele stand van de te betalen omzetbelasting is.

Aan het einde van het jaar zullen wij op basis van de administratie en aanvullende gegevens de aangifte inkomstenbelasting voor u opstellen en indienen. Voordat wij deze aangifte indienen zullen we altijd eerst persoonlijk de aangifte inkomstenbelasting bespreken en toelichten. Dit kan bij ons op kantoor of bijvoorbeeld via Skype.

Direct een offerte?

Uitstekende klantreferenties

Onze klanten beoordelen onze dienstverlening met gemiddeld een 9,1! Daarnaast zijn wij in 2015 verkozen tot het op vijf na beste administratiekantoor van Nederland!

Vraag nu een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan

Vrijblijvend contact